Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko  (Luettu 1006 kertaa)

seegeri

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2740
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Kaupungissa ihmisen huono olla, Fatima muuta väittää.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3234
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Tämäkin ongelma poistuu kun Maria Ohisalo palaa rautaotteiseksi sisäministeriksi. Myös Jari Taponen takas remmiin niin homocityn kaduilla ei vaella kuin merituuli. 8)

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
👍👍👍

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
https://www.hs.fi/feature/art-2000011871610.html

Liian kallis juttu.

Köyhälle kaikki on liian kallista.

 Hupsu vanhus.

😎😎😎🎅🎅🎅