Kuinka tässä nyt taas näin kävikään??"Myös kokoomus on saanut suuren tuen Teollisuuden ja Työnantajain keskusliiton säätiöltä, kertoo Helsingin Sanomat."http://www.iltalehti.fi/uutiset/200906179793048_uu.shtml
Vai niin. Oleellista on pikemminkin se että kaikki puolueet saavat avustuksia omilta tukijoiltaan, jossakin muodossa. Jostain syystä julkisuudessa ja täällä agrossa revitellään vain erään puolueen saamasta rahoituksesta.
mutta rehellisyyttä ja avoimuutta on relisstistakin vaatia vain yhdeltä muitten kohalla niistä ei voi puhuakkaan samana päivänä kakot oottaa kauhulla millon sossut julukassee omasa koska sillon heilläki paine kasvaa
Lainaus käyttäjältä: ENTER - 18.06.09 - klo:08:53mutta rehellisyyttä ja avoimuutta on relisstistakin vaatia vain yhdeltä muitten kohalla niistä ei voi puhuakkaan samana päivänä kakot oottaa kauhulla millon sossut julukassee omasa koska sillon heilläki paine kasvaa Otsikossa kaikki !!!
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 18.06.09 - klo:12:27Lainaus käyttäjältä: ENTER - 18.06.09 - klo:08:53mutta rehellisyyttä ja avoimuutta on relisstistakin vaatia vain yhdeltä muitten kohalla niistä ei voi puhuakkaan samana päivänä kakot oottaa kauhulla millon sossut julukassee omasa koska sillon heilläki paine kasvaa Otsikossa kaikki !!! PELKÄSTÄÄN AY-VÄKI ON AVUSTANUT EDUSKUNTAVAAIIN SDP:TÄ 370000€.ILMENEE JULKISISTA KIRJANPITOTIEDOISTA VUODELTA 2007.
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 18.06.09 - klo:14:27Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 18.06.09 - klo:12:27Lainaus käyttäjältä: ENTER - 18.06.09 - klo:08:53mutta rehellisyyttä ja avoimuutta on relisstistakin vaatia vain yhdeltä muitten kohalla niistä ei voi puhuakkaan samana päivänä kakot oottaa kauhulla millon sossut julukassee omasa koska sillon heilläki paine kasvaa Otsikossa kaikki !!! PELKÄSTÄÄN AY-VÄKI ON AVUSTANUT EDUSKUNTAVAAIIN SDP:TÄ 370000€.ILMENEE JULKISISTA KIRJANPITOTIEDOISTA VUODELTA 2007.Pitkälti kolomattakymmentä vuotta oon maksanu ay-jäsenmaksua palkoistani. Kertaakaan en ole antanut valtakirjaa moiseen tarkoitukseen. Ketkuilua löytyy politiikan saroilta aina, puolueeseen katsomatta. Pitänee irtisanoutua ay-liikkeestä ja maksaa vain työttömyysvakuutusmaksua työttömyyskassalle, työttömyyden varalta.
Lainaus käyttäjältä: dexta super Pitänee irtisanoutua ay-liikkeestä ja maksaa vain työttömyysvakuutusmaksua työttömyyskassalle, työttömyyden varalta.[/quoteLiity MTK:n jäseneksi Hehhee!Aulis on huumorimiehiä.
Liity MTK:n jäseneksi
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 18.06.09 - klo:15:02Lainaus käyttäjältä: dexta super Pitänee irtisanoutua ay-liikkeestä ja maksaa vain työttömyysvakuutusmaksua työttömyyskassalle, työttömyyden varalta.[/quoteLiity MTK:n jäseneksi Hehhee!Aulis on huumorimiehiä. Juu... olen olen
Lainaus käyttäjältä: dexta super - 18.06.09 - klo:15:37Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 18.06.09 - klo:15:02Lainaus käyttäjältä: dexta super Pitänee irtisanoutua ay-liikkeestä ja maksaa vain työttömyysvakuutusmaksua työttömyyskassalle, työttömyyden varalta.[/quoteLiity MTK:n jäseneksi Hehhee!Aulis on huumorimiehiä. Juu... olen olen Auliksen huumoria on maaseudun tyhjentäminen . Ranskan ja Saksan jätti tuet hyväksyy mutta ei Suomen
Aua säikähti ja yrittää ripuloida huumorilla huomion muualle.