Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yökalassa...  (Luettu 4649 kertaa)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Yökalassa...
Joo, son pojat niin notta ei siitä Auliksen yökaste..siis kalastelusta muuta tainnu jäädä tulokseksi kuin yhtä punaaset silimät ku särjellä... mot.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eihän täs tuu helevettijää. Tais jäädä ne kalat paistamata tai sit se ei oo niitä saanukkaa.
Mihinä se on se koko miäs.
Vattu ja minä kun käytin porukoita kokolla, niin jännäsin kuis täsä käy ja ei edes väliaikoja julkisteta.
Halavata minä lähe nukkumaa, vahakkoo nuaremma. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

• Vieras
...testin lopputiivistelmä...
Koko Agro odottaa... Ei voi ottaa rennosti ennen kuin Aulis kertoo testin lopputiivistelmän.

Aika jännä juttu... ne ahvenet oli - iha aikusten oikeesti - erilaisia... liha oli napakkaa ja kiinteetä... ja saatanallisen hyvää - kadehtikaa... mut kokeilkaa itekki... jos kalaa saatte  :P ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Eihän täs tuu helevettijää. Tais jäädä ne kalat paistamata tai sit se ei oo niitä saanukkaa.
Mihinä se on se koko miäs.

Höh... kotona tietysti... ja ne ahvenet oli - iha aikusten oikeesti - erilaisia... liha oli napakkaa ja kiinteetä... ja saatanallisen hyvää - kadehtikaa... mut kokeilkaa itekki... jos kalaa saatte  ;D ;D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Koko Agro odottaa... Ei voi ottaa rennosti ennen kuin Aulis kertoo testin lopputiivistelmän.

Aika jännä juttu... ne ahvenet oli - iha aikusten oikeesti - erilaisia... liha oli napakkaa ja kiinteetä... ja saatanallisen hyvää - kadehtikaa... mut kokeilkaa itekki... jos kalaa saatte  :P ;D

Oujeah. Niin se vaan sivistys saapuu pikkuhiljaa pääkaupunkiseudullekin.

Nyt jo Auliskin tietää miten kalaa saadaan ja miten kalasta saadaan, no, ihmeen hyvää;  ;)

Kireitä siimoja! 8)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

• Vieras
Hyvä mä...
Oujeah. Niin se vaan sivistys saapuu pikkuhiljaa pääkaupunkiseudullekin. Nyt jo Auliskin tietää miten kalaa saadaan ja miten kalasta saadaan, no, ihmeen hyvää;  ;) Kireitä siimoja! 8)

Juu... hyvä mä  ;D ;D ;D