mutta että jopa neuvonantajana!!!
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 04.03.26 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:30Jos Sepen lapset saivat Sepen geenit, heistä tulee hyviä lumenauraajia ryssien datsoille. Ja kirjoitustaito tulee riittämään ainakin tervetuloatoivotuksen tekoon.😎😎🎅🎅🎅Saatat vielä joutua mun lapsen asiakkaaksi. 🤡Vähän niinkuin Suomessa asuvat desanttiryssät ovat sinun asiakkaitasi?🤔🤔🤔Ei ihan kaikki, jotkut esim tekevät työtä puhemiehen avustajana.
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:30Jos Sepen lapset saivat Sepen geenit, heistä tulee hyviä lumenauraajia ryssien datsoille. Ja kirjoitustaito tulee riittämään ainakin tervetuloatoivotuksen tekoon.😎😎🎅🎅🎅Saatat vielä joutua mun lapsen asiakkaaksi. 🤡
Jos Sepen lapset saivat Sepen geenit, heistä tulee hyviä lumenauraajia ryssien datsoille. Ja kirjoitustaito tulee riittämään ainakin tervetuloatoivotuksen tekoon.😎😎🎅🎅🎅
Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 04.03.26 - klo:13:23Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 04.03.26 - klo:11:46Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:35Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 04.03.26 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:30Jos Sepen lapset saivat Sepen geenit, heistä tulee hyviä lumenauraajia ryssien datsoille. Ja kirjoitustaito tulee riittämään ainakin tervetuloatoivotuksen tekoon.😎😎🎅🎅🎅Saatat vielä joutua mun lapsen asiakkaaksi. 🤡Vähän niinkuin Suomessa asuvat desanttiryssät ovat sinun asiakkaitasi?🤔🤔🤔Ja mun vävypojan. Silloin oot nöyrä natzi. 🤡🤡🤡🤡Onko STS-pankki avannut konttorin? 🤣🤣🤣En mää ole mittään, mutta tietäisitpä mun vävyn...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎😎😎😎😎😎😎😎🤣🤣😎😎😎😎😎😎🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 04.03.26 - klo:11:46Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:35Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 04.03.26 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:30Jos Sepen lapset saivat Sepen geenit, heistä tulee hyviä lumenauraajia ryssien datsoille. Ja kirjoitustaito tulee riittämään ainakin tervetuloatoivotuksen tekoon.😎😎🎅🎅🎅Saatat vielä joutua mun lapsen asiakkaaksi. 🤡Vähän niinkuin Suomessa asuvat desanttiryssät ovat sinun asiakkaitasi?🤔🤔🤔Ja mun vävypojan. Silloin oot nöyrä natzi. 🤡🤡🤡🤡Onko STS-pankki avannut konttorin?
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:35Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 04.03.26 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:30Jos Sepen lapset saivat Sepen geenit, heistä tulee hyviä lumenauraajia ryssien datsoille. Ja kirjoitustaito tulee riittämään ainakin tervetuloatoivotuksen tekoon.😎😎🎅🎅🎅Saatat vielä joutua mun lapsen asiakkaaksi. 🤡Vähän niinkuin Suomessa asuvat desanttiryssät ovat sinun asiakkaitasi?🤔🤔🤔Ja mun vävypojan. Silloin oot nöyrä natzi. 🤡🤡🤡🤡
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 04.03.26 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 04.03.26 - klo:11:30Jos Sepen lapset saivat Sepen geenit, heistä tulee hyviä lumenauraajia ryssien datsoille. Ja kirjoitustaito tulee riittämään ainakin tervetuloatoivotuksen tekoon.😎😎🎅🎅🎅Saatat vielä joutua mun lapsen asiakkaaksi. 🤡Vähän niinkuin Suomessa asuvat desanttiryssät ovat sinun asiakkaitasi?🤔🤔🤔
En kyllä ole huomannut tuossa lähikoulussa (800 oppilasta)