Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rehellinen Kepu avaa uutta näkökulmaa  (Luettu 2559 kertaa)

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Olisiko kukaan muu puolue uskaltautunut julkistamaan vaalituet?
Odotan vastauksia varsinkin vasemmalta SAK siiveltä ,kuin myös tovereilta oikealta.

Aulis Anttila

• Vieras
Julkistaminen...

Miksi pitäisi... ja SuoKustan sekulisakki on julkistanut - toistaiseksi - vain ja ainoastaan sen mistä on jo jäänyt kiinni  :o :o :o >:( >:( >:(

TyttöMaalta

• Vieras
Vs: Julkistaminen...

Miksi pitäisi... ja SuoKustan sekulisakki on julkistanut - toistaiseksi - vain ja ainoastaan sen mistä on jo jäänyt kiinni  :o :o :o >:( >:( >:(
Niinpä juuri! Muut eivät ole -vielä- jääneet kiinni!

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kepulipuolueen saama maataloustuki
Eikös taas ole kyse kepulien halpahintaisesta mielikuvan rakentamisesta, samalla tavoin kuin osa maataloustuesta, oleellisin jätetään kertomatta.

Nythän on vain ja ainoastaan kyse itse puolueen saamasta tuesta.
Korruptioitumisen huippu, eli itse kansanedustajien oma tuki jää kertomatta.

Mistä tiedämme montako erilaista ry:tä itse edustajilla on.

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Rehellinen Kepu avaa uutta näkökulmaa
kyllä se tuo keskustan muista eelle menevä rehellisyys tuottaa monille

harmija
koska heillä ei itellä oo siihen minkäänlaisija mahiksija :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Status

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Julkistaminen...

On tuo keltanenkin lehistö euron orja, eli ei ruokkivaan kätteen pure.

Ylessä on joku  persoona saanu ohjelma aikaa ku restiakin asioita on kerinny pöyhäsemään.
Saas nähdä joutuuko poikottiin jos pualue kartan vasemman syrjän tulon muodostusta hieman kurkkeis tarkemmi.
Kyll se siit lutviintuu suuntaa tai toisee

Aulis Anttila

• Vieras
Kiinnijääminen...

Mistä  ??? ::) :P ;D ;D ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: kepulipuolueen saama maataloustuki
Eikös taas ole kyse kepulien halpahintaisesta mielikuvan rakentamisesta, samalla tavoin kuin osa maataloustuesta, oleellisin jätetään kertomatta.

Nythän on vain ja ainoastaan kyse itse puolueen saamasta tuesta.
Korruptioitumisen huippu, eli itse kansanedustajien oma tuki jää kertomatta.

Mistä tiedämme montako erilaista ry:tä itse edustajilla on.

kepulla on myös piirijärjestöt jotka hoitavat rahoitusta ::) ::)

eu- vaaleissa tuki jaettiin suosikkijärjestelmän mukaan

suomi on käytännössä menossa pitkien listojen vaalitapaan
puolueen määritellessä rahallisesti suosikkinsa >:( >:(

Aulis Anttila

• Vieras
Pitkät listat...
Eikös taas ole kyse kepulien halpahintaisesta mielikuvan rakentamisesta, samalla tavoin kuin osa maataloustuesta, oleellisin jätetään kertomatta. Nythän on vain ja ainoastaan kyse itse puolueen saamasta tuesta. Korruptioitumisen huippu, eli itse kansanedustajien oma tuki jää kertomatta. Mistä tiedämme montako erilaista ry:tä itse edustajilla on.
kepulla on myös piirijärjestöt jotka hoitavat rahoitusta ::) ::) eu- vaaleissa tuki jaettiin suosikkijärjestelmän mukaan suomi on käytännössä menossa pitkien listojen vaalitapaan puolueen määritellessä rahallisesti suosikkinsa >:( >:(

Mä oon kannattanu pitkiä listoja jo 70-luvulla... ja tiän olevani - yhä vaan - vähemmistössä... mut kyl se siitä...viäl  ::) ;D :D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Pitkät listat...
Eikös taas ole kyse kepulien halpahintaisesta mielikuvan rakentamisesta, samalla tavoin kuin osa maataloustuesta, oleellisin jätetään kertomatta. Nythän on vain ja ainoastaan kyse itse puolueen saamasta tuesta. Korruptioitumisen huippu, eli itse kansanedustajien oma tuki jää kertomatta. Mistä tiedämme montako erilaista ry:tä itse edustajilla on.
kepulla on myös piirijärjestöt jotka hoitavat rahoitusta ::) ::) eu- vaaleissa tuki jaettiin suosikkijärjestelmän mukaan suomi on käytännössä menossa pitkien listojen vaalitapaan puolueen määritellessä rahallisesti suosikkinsa >:( >:(

Mä oon kannattanu pitkiä listoja jo 70-luvulla... ja tiän olevani - yhä vaan - vähemmistössä... mut kyl se siitä...viäl  ::) ;D :D

ukko metsoloita ym narsisteja edustamaan itsään, ei kansaa :P :P :P

Aulis Anttila

• Vieras
Hölmö...

ukko metsoloita ym narsisteja edustamaan itsään, ei kansaa :P :P :P

Pitkissä listoissa ei moisia ukkoloita, metsoloita eikä vatasia näy... eikä takkuloita ynnä mitroja  :P :P