Tutunnäköinen aarre tarjolla.https://www.nettiauto.com/moskvitsh/412/15556923
Viimeksi muokattu: 07.02.26 - klo:17:30 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä
Sähköistämisprojekti ?
Lainaus käyttäjältä: pig24 - 07.02.26 - klo:17:30Sähköistämisprojekti ?Tuskin paljon tuossa sähköjä tarvitaan,Oksalle hyvä -80 luvun loppupuolella olen muutaman vuoden ikäistä mossea ajanut, ei ollut mikään ajo nautinto Latuska on ihan ameriikkaa mosseen verrattuna.
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 07.02.26 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: pig24 - 07.02.26 - klo:17:30Sähköistämisprojekti ?Tuskin paljon tuossa sähköjä tarvitaan,Oksalle hyvä -80 luvun loppupuolella olen muutaman vuoden ikäistä mossea ajanut, ei ollut mikään ajo nautinto Latuska on ihan ameriikkaa mosseen verrattuna.Ikään en oo kumpaakaan ajanu. Ei oo ollu niin toivoton tilanne.
Isäukko ajoi aina rajoitusten mukaan eikä kaahaillut. Mossen hän ohitti silti aina, vaikka se olisi merkinnyt hienoisen ylinopeuden ajamista.
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.02.26 - klo:18:17Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 07.02.26 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: pig24 - 07.02.26 - klo:17:30Sähköistämisprojekti ?Tuskin paljon tuossa sähköjä tarvitaan,Oksalle hyvä -80 luvun loppupuolella olen muutaman vuoden ikäistä mossea ajanut, ei ollut mikään ajo nautinto Latuska on ihan ameriikkaa mosseen verrattuna.Ikään en oo kumpaakaan ajanu. Ei oo ollu niin toivoton tilanne.Sepeteuksena kirjoitit omistavasi Mossen.Seppo Siitari, me kysymme sinulta: Valehtelitko silloin vai valehteletko nyt? Vastaa, Mikkelin Seppo meille.🎅🎅🎅😼😼😼
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 07.02.26 - klo:20:30Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.02.26 - klo:18:17Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 07.02.26 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: pig24 - 07.02.26 - klo:17:30Sähköistämisprojekti ?Tuskin paljon tuossa sähköjä tarvitaan,Oksalle hyvä -80 luvun loppupuolella olen muutaman vuoden ikäistä mossea ajanut, ei ollut mikään ajo nautinto Latuska on ihan ameriikkaa mosseen verrattuna.Ikään en oo kumpaakaan ajanu. Ei oo ollu niin toivoton tilanne.Sepeteuksena kirjoitit omistavasi Mossen.Seppo Siitari, me kysymme sinulta: Valehtelitko silloin vai valehteletko nyt? Vastaa, Mikkelin Seppo meille.🎅🎅🎅😼😼😼Onko agronet joku natzi kommuuni jota johtaa persussuomalainenporvari valehteleva kapteeni? Kysyn vaan?
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - tänään kello 10:13Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 07.02.26 - klo:20:30Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.02.26 - klo:18:17Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 07.02.26 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: pig24 - 07.02.26 - klo:17:30Sähköistämisprojekti ?Tuskin paljon tuossa sähköjä tarvitaan,Oksalle hyvä -80 luvun loppupuolella olen muutaman vuoden ikäistä mossea ajanut, ei ollut mikään ajo nautinto Latuska on ihan ameriikkaa mosseen verrattuna.Ikään en oo kumpaakaan ajanu. Ei oo ollu niin toivoton tilanne.Sepeteuksena kirjoitit omistavasi Mossen.Seppo Siitari, me kysymme sinulta: Valehtelitko silloin vai valehteletko nyt? Vastaa, Mikkelin Seppo meille.🎅🎅🎅😼😼😼Onko agronet joku natzi kommuuni jota johtaa persussuomalainenporvari valehteleva kapteeni? Kysyn vaan?Valehtelitko Seppo silloin vai valehteletko nyt?🤔🤔🤔 Onko yksinkertaiseen kysymykseen vastaaminen liian vaikeaa yksinkertaiselle vasemmistolaisvanhukselle?🤔🤔🤔