Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä ovat Suomen 20:stä rikkaimmasta perheistä laulajat?  (Luettu 6685 kertaa)

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Kidnappaus!

Tätäkö halusitte?
Kom, Lapualaisoopperan ym. muiden kommunisti/sos.dem.teattereiden väki. Tällaistahan te halusitte.
Onneksi Suomen kansa ei lähtenyt, noita puoluetta lukuunottamatta, mukaan.
Vaan vallassa ovat nuo edelleenkin, en luettele nimiä, kun olen niin ujo.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Ihmeen hyvä tilanne suomessa on ollut kaappausten suhteen.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Muiluttajat...
Kidnappaus! Tätäkö halusitte? Kom, Lapualaisoopperan ym. muiden kommunisti/sos.dem.teattereiden väki. Tällaistahan te halusitte. Onneksi Suomen kansa ei lähtenyt, noita puoluetta lukuunottamatta, mukaan.
Vaan vallassa ovat nuo edelleenkin, en luettele nimiä, kun olen niin ujo.

Unohditko kepulaiset sorakuoppateloittajat ja 1930-luvun kepumuiluttajat... ???... tai hällä ja väliä   :o :o

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Ihmeen hyvä tilanne suomessa on ollut kaappausten suhteen.

poliitikot näyttävät mallia miten lakiin tulee suhtatua >:( >:(

Aulis Anttila

  • Vieras
Malli...
Ihmeen hyvä tilanne suomessa on ollut kaappausten suhteen.
poliitikot näyttävät mallia miten lakiin tulee suhtatua >:( >:(

Ovat omineet tapoja SuoKustan sekulisakilta á la koplaaja  :o :o >:( >:(

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Muiluttajat...
Kidnappaus! Tätäkö halusitte? Kom, Lapualaisoopperan ym. muiden kommunisti/sos.dem.teattereiden väki. Tällaistahan te halusitte. Onneksi Suomen kansa ei lähtenyt, noita puoluetta lukuunottamatta, mukaan.
Vaan vallassa ovat nuo edelleenkin, en luettele nimiä, kun olen niin ujo.

Unohditko kepulaiset sorakuoppateloittajat ja 1930-luvun kepumuiluttajat... ???... tai hällä ja väliä   :o :o

ei unohdeta isän enon murhaajien tekoja, sorakuoppaan sellaiset
joka maassa pannaan ja muilutus oli parasta osaa suomen historiassa
sillä staliini suoritti ilmaiseksi niskalaukauksen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

muutama jäi esimerkiksi että työ ei ollut turhaa, aalis ole se
esimerkki :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Voi voi ja voi...
Kidnappaus! Tätäkö halusitte? Kom, Lapualaisoopperan ym. muiden kommunisti/sos.dem.teattereiden väki. Tällaistahan te halusitte. Onneksi Suomen kansa ei lähtenyt, noita puoluetta lukuunottamatta, mukaan. Vaan vallassa ovat nuo edelleenkin, en luettele nimiä, kun olen niin ujo.
Unohditko kepulaiset sorakuoppateloittajat ja 1930-luvun kepumuiluttajat... ???... tai hällä ja väliä   :o :o
ei unohdeta isän enon murhaajien tekoja, sorakuoppaan sellaiset joka maassa pannaan ja muilutus oli parasta osaa suomen historiassa sillä staliini suoritti ilmaiseksi niskalaukauksen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
muutama jäi esimerkiksi että työ ei ollut turhaa, aalis ole se esimerkki :D

Noh... aina ei voi voittaa  :P :P ::) ::) ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs:luuseri
Kidnappaus! Tätäkö halusitte? Kom, Lapualaisoopperan ym. muiden kommunisti/sos.dem.teattereiden väki. Tällaistahan te halusitte. Onneksi Suomen kansa ei lähtenyt, noita puoluetta lukuunottamatta, mukaan. Vaan vallassa ovat nuo edelleenkin, en luettele nimiä, kun olen niin ujo.
Unohditko kepulaiset sorakuoppateloittajat ja 1930-luvun kepumuiluttajat... ???... tai hällä ja väliä   :o :o
ei unohdeta isän enon murhaajien tekoja, sorakuoppaan sellaiset joka maassa pannaan ja muilutus oli parasta osaa suomen historiassa sillä staliini suoritti ilmaiseksi niskalaukauksen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
muutama jäi esimerkiksi että työ ei ollut turhaa, aalis ole se esimerkki :D

Noh... aina ei voi voittaa  :P :P ::) ::) ;D ;D

olet jäljellä punasympatioinesi kuin dino nykyajassa, neuvonostoliitto meni jo ;D

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5281
Vs: Muiluttajat...

Unohditko kepulaiset sorakuoppateloittajat ja 1930-luvun kepumuiluttajat... ???... tai hällä ja väliä   :o :o

Tämä vastakkainasettelu on täällä pohjoisessa aika tuntematon... ei ole kartanoita täällä... Kemin punakapinaan sodan jälkeenkään ei liity sellaisia sukuja jakavia tuntemuksia. Mutta, etelän vuodet opettivat itselleni, että historiasta ammennetaan yhä tätä asennemaailmaa, josta johtuen järjellinen keskustelu monista (maanviljelijääkin koskettelevista) teemoista on aika ison ihmisjoukon kanssa mahdotonta. Surullista, toivottavasti tästä joskus päästään (montakohan kerrosta kirkkomaalle tarvitaan?) eikä tragedia toistu.

Petri

Aulis Anttila

  • Vieras
Neuvostoliitto...
Kidnappaus! Tätäkö halusitte? Kom, Lapualaisoopperan ym. muiden kommunisti/sos.dem.teattereiden väki. Tällaistahan te halusitte. Onneksi Suomen kansa ei lähtenyt, noita puoluetta lukuunottamatta, mukaan. Vaan vallassa ovat nuo edelleenkin, en luettele nimiä, kun olen niin ujo.
Unohditko kepulaiset sorakuoppateloittajat ja 1930-luvun kepumuiluttajat... ???... tai hällä ja väliä   :o :o
ei unohdeta isän enon murhaajien tekoja, sorakuoppaan sellaiset joka maassa pannaan ja muilutus oli parasta osaa suomen historiassa sillä staliini suoritti ilmaiseksi niskalaukauksen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
muutama jäi esimerkiksi että työ ei ollut turhaa, aalis ole se esimerkki :D
Noh... aina ei voi voittaa  :P :P ::) ::) ;D ;D
olet jäljellä punasympatioinesi kuin dino nykyajassa, neuvonostoliitto meni jo ;D

"1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten ns. "kotiryssä". Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.

- Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä.

Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

Movado

  • Vieras
Empä tiedä eikä kiinosta  :)
Mutta tässä laulu
http://www.youtube.com/watch?v=6-6YxLDiZ4M

-------------------------------------------------------------------

Aulis on taas mieli puuhastelussaan - kiusaamassa kepulaisia  ;D
Toisaalta hän itse sanoo " tähystelevänsä " nato liisan tissejä  :o ???

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=10348.30




Aulis Anttila

  • Vieras
Tiirailu...
Aulis on taas mieli puuhastelussaan - kiusaamassa kepulaisia  ;D
Toisaalta hän itse sanoo " tähystelevänsä " nato liisan tissejä  :o ???
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=10348.30

Onhan niissä tähysteltävää  :P :P ;D ;D

Movado

  • Vieras
Hyi hyi, tuhma setä
Aulis on taas mieli puuhastelussaan - kiusaamassa kepulaisia  ;D
Toisaalta hän itse sanoo " tähystelevänsä " nato liisan tissejä  :o ???
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=10348.30

Onhan niissä tähysteltävää  :P :P ;D ;D

Ei tunnu sopivalta tulla riippuvaiseksi fantasiasta tiirailla mummojen tissejä  :o ???
 :D :D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Riippuvuus...
Aulis on taas mieli puuhastelussaan - kiusaamassa kepulaisia  ;D
Toisaalta hän itse sanoo " tähystelevänsä " nato liisan tissejä  :o ???
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=10348.30
Onhan niissä tähysteltävää  :P :P ;D ;D
Ei tunnu sopivalta tulla riippuvaiseksi fantasiasta tiirailla mummojen tissejä  :o ???
 :D :D ;D

Tässä iässä se on ymmärrettävää ja luonnollista  ::) ;D :D :)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Muiluttajat...
Kidnappaus! Tätäkö halusitte? Kom, Lapualaisoopperan ym. muiden kommunisti/sos.dem.teattereiden väki. Tällaistahan te halusitte. Onneksi Suomen kansa ei lähtenyt, noita puoluetta lukuunottamatta, mukaan.
Vaan vallassa ovat nuo edelleenkin, en luettele nimiä, kun olen niin ujo.

Unohditko kepulaiset sorakuoppateloittajat ja 1930-luvun kepumuiluttajat... ???... tai hällä ja väliä   :o :o

 On se hyvä että joku muistaa ja pitää mielessä vuosien kivi ja kirves asiat. Jaksatko pitää mielessäsi myös sukuriidat jos joku olisi vaikka vuonna 1880 olisi katsonut pahalla silmällä esi isäsi emakkoa ja sille on tullut ripuli. Kyllä kannattaa pitää mielessään kaikki vääryydellä tehdyt asiat ja pitää muistaa kostaa vaikka muutama sukupolvi olisikin kuollut välistä. Vai mitä?