Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vetyputki  (Luettu 18006 kertaa)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3559
Vs: Vetyputki
Tul kyllä paperia postissa, käynny noissa kokouksissa, mutta nytten soitti mittamiehet että mitä ja missä käytössa pellot on siinä ja siinä, ne tulee kairaamaan, Hieman aha, just. Sen verta kokenu henkilö, mitanu ja kairannu vaikka mitä, joka ei ole toteutunut. Hän luki karttaa tossa viereisessä on liito oravia joku sammakko alue joka maastokartassa kallion nyppylä jne. Ilmoitin kuitenkin että aluella on valkolehdokkia.

Itärata.....

Viimeksi muokattu: tänään kello 16:55 kirjoittanut klapikasa