Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pitkää ikää ja valiojogurttia  (Luettu 1898 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Pitkää ikää ja valiojogurttia
Vieläkin on siis niitä, jotka ovat siinä uskossa, että  maitoauto hakee Utsjoen Guttormin tilan maidon ja vie sen yli 1200 kilometrin päähän meijeriin Riihimäelle. :D :D

Niin miksi veisivät Riihimäelle. Eihän Lappi sitten olisi omavarainen kuten MTK kertoi.
Mutta haluatteko tietää montako Valion tuotetta on Lidlin hyllyssä? Nyt mä sen tiedän.
Niitä tuotteita on joko miljoona tai nolla. Tuo tarkkuus riittää minulle. Koska litlin asiakaskunta koostuu kommunisteista ja natseista, niin puolivilli veikkaukseni on, että 0. Voi se silti olla miljoonakin.

:) ( :D ;)

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Pitkää ikkää ja valiojogurttia
Niitä tuotteita on joko miljoona tai nolla. Tuo tarkkuus riittää minulle. Koska litlin asiakaskunta koostuu kommunisteista ja natseista, niin puolivilli veikkaukseni on, että 0. Voi se silti olla miljoonakin.🎅🎅

Jos kysythän nimimerkki Sepeteukselta niin vastaus on kaks milioonaa...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Pitkää ikää ja valiojogurttia
Tuossa lukee, että la fagadan meijeri pastöroi jogurttimaidon 95 asteessa. https://www.fageda.com/en/c/yogurts/

Kyllä näin on, pastörointi ei ole mitkään salaliittokäsittely, mutta nämä kotimaiset tusinajogurtit sisältävät erilaisia sakeuttamisaineita kuten johanneksenleipäpuujauhetta ja tapiokatärkkelystä, lisäksi karrageenia, joka on jotakin punalevästä saatavaa sitkostajaa, korvaa eläintuoteherkän liivatteen.

-SS-