Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - tänään kello 11:10Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - tänään kello 08:33Vieläkin on siis niitä, jotka ovat siinä uskossa, että maitoauto hakee Utsjoen Guttormin tilan maidon ja vie sen yli 1200 kilometrin päähän meijeriin Riihimäelle. Niin miksi veisivät Riihimäelle. Eihän Lappi sitten olisi omavarainen kuten MTK kertoi.Mutta haluatteko tietää montako Valion tuotetta on Lidlin hyllyssä? Nyt mä sen tiedän.Niitä tuotteita on joko miljoona tai nolla. Tuo tarkkuus riittää minulle. Koska litlin asiakaskunta koostuu kommunisteista ja natseista, niin puolivilli veikkaukseni on, että 0. Voi se silti olla miljoonakin.
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - tänään kello 08:33Vieläkin on siis niitä, jotka ovat siinä uskossa, että maitoauto hakee Utsjoen Guttormin tilan maidon ja vie sen yli 1200 kilometrin päähän meijeriin Riihimäelle. Niin miksi veisivät Riihimäelle. Eihän Lappi sitten olisi omavarainen kuten MTK kertoi.Mutta haluatteko tietää montako Valion tuotetta on Lidlin hyllyssä? Nyt mä sen tiedän.
Vieläkin on siis niitä, jotka ovat siinä uskossa, että maitoauto hakee Utsjoen Guttormin tilan maidon ja vie sen yli 1200 kilometrin päähän meijeriin Riihimäelle.