Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vaalien ylivoimaisesti suurin voittaja  (Luettu 2888 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taitaa nimittäin olla esa härmälä.

Nyt tuli vain torjuntavoitto, mutta kyllä sen kanssa oppii elämään, vaikka aluksi v.....ttaa, sitten ensikerralla ja juoksee tämänkin ajan lujempaa.

Veeti

• Vieras
Vs: Vaalien ylivoimaisesti suurin voittaja
Taitaa nimittäin olla esa härmälä.

Nyt tuli vain torjuntavoitto, mutta kyllä sen kanssa oppii elämään, vaikka aluksi v.....ttaa, sitten ensikerralla ja juoksee tämänkin ajan lujempaa.

Juu, pitää polkea kovempaa

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
on keskusta sai 3 paikkaa vaikka povattiin 2

ja suurin hävijäjä kako sai 3 paikkaa vaikka kiimassasa luulivat että 4 ;D

pittää käyvä lipputankoon naulaamassa jatkopätkijä
saa lipun riittävän ylös ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Peltola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eemeli aloittaa   

Veeti jatkaa 

;D

sirkussonni

• Vieras
Niinpä, mutta sehän on vitt" sama asia!
Kiirettä pittää kun täytyy kahdella koneella samaan aikaan vastailla, ettei tartte välillä ulos kirjautua....

Viimeksi muokattu: 08.06.09 - klo:10:57 kirjoittanut sirkussonni

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Niinpä, mutta sehän on vitt" sama asia!
Kiirettä pittää kun täytyy kahdella koneella samaan aikaan vastailla, ettei tartte välillä ulos kirjautua....
[/quote ovat vielä nin yksimielisiä, ettei taida olla jakaantunu persoonallisuushäiriö ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Aulis Anttila

• Vieras
Vladi-Väykky voittaa...
Presidenttiehdokas Paavo Väyrysen vaalitiimi aikoo selvittää, onko ehdokkaan kiivastahtisella kenttätyöllä asiaa Guinnessin ennätysten kirjaan. Ennen presidentinvaalien ensimmäistä kierrosta Väyrysellä on vielä noin 100 tilaisuutta eri puolilla Suomea.
- Olen varma, että olen reilusti kakkonen, Väyrynen arvioi tämänhetkistä kannatustaan.
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vladi-Väykky voittaa...
Presidenttiehdokas Paavo Väyrysen vaalitiimi aikoo selvittää, onko ehdokkaan kiivastahtisella kenttätyöllä asiaa Guinnessin ennätysten kirjaan. Ennen presidentinvaalien ensimmäistä kierrosta Väyrysellä on vielä noin 100 tilaisuutta eri puolilla Suomea.
- Olen varma, että olen reilusti kakkonen, Väyrynen arvioi tämänhetkistä kannatustaan.
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

eikö  väyrynen  tunne  omiaan,,,,,kepu pettää  aina  :D

Sepedeus

• Vieras
Vs: Vladi-Väykky voittaa...
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

Väyrynen ei ole vielä pitänyt vaalitulaisuutta Kalliossa eikä Kontulassa.  :D

Väyrynen kulkee vain tämän 8% eläkelläisporukan tilaisuuksissa

Aulis Anttila

• Vieras
Lappi ja Kainuu...
Vs: Vladi-Väykky voittaa...  Presidenttiehdokas Paavo Väyrysen vaalitiimi aikoo selvittää, onko ehdokkaan kiivastahtisella kenttätyöllä asiaa Guinnessin ennätysten kirjaan. Ennen presidentinvaalien ensimmäistä kierrosta Väyrysellä on vielä noin 100 tilaisuutta eri puolilla Suomea.
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
Väyrynen ei ole vielä pitänyt vaalitulaisuutta Kalliossa eikä Kontulassa.  :D  Väyrynen kulkee vain tämän 8% eläkelläisporukan tilaisuuksissa

Vladi-Väykky on päättänyt voittaa Lapin ja Kainuun äänillä... sieltähän niitä siunaantuu   ;D ;D ;D   :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Lappi ja Kainuu...
Vs: Vladi-Väykky voittaa...  Presidenttiehdokas Paavo Väyrysen vaalitiimi aikoo selvittää, onko ehdokkaan kiivastahtisella kenttätyöllä asiaa Guinnessin ennätysten kirjaan. Ennen presidentinvaalien ensimmäistä kierrosta Väyrysellä on vielä noin 100 tilaisuutta eri puolilla Suomea.
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
Väyrynen ei ole vielä pitänyt vaalitulaisuutta Kalliossa eikä Kontulassa.  :D  Väyrynen kulkee vain tämän 8% eläkelläisporukan tilaisuuksissa

Vladi-Väykky on päättänyt voittaa Lapin ja Kainuun äänillä... sieltähän niitä siunaantuu   ;D ;D ;D   :P

maamme tasapuolisen asumisen  takia  äänen  pitäisi  kertautua  alueen  hehtaarien
kanssa,,,,,,,eteläsuomen  ääni  vastaisi   yhtä   ,,,,,  mutta  harvaansutuilla  alueilla
annetaan   neljä  lippua  äänestäjälle   8)

Horttaukko

• Vieras
Vs: Lappi ja Kainuu...
+
 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

maamme tasapuolisen asumisen  takia  äänen  pitäisi  kertautua  alueen  hehtaarien
kanssa,,,,,,,eteläsuomen  ääni  vastaisi   yhtä   ,,,,,  mutta  harvaansutuilla  alueilla
annetaan   neljä  lippua  äänestäjälle   8)

Aika vaatimatonta,   mennään suoraan siihen että ääniä hehtaareitten mukaan, niin sitten demokratia ja tasa-arvo ja kaikki muu hyvä toteutuisi  oikein kunnolla... :) :)

volvo88

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Valitaan ympäristöministeri vaaleilla jossa äänet on hehtaarien mukaan. Silloin saisi päättää ne joita asia oikeasti koskettaa. Nykyministeri ajaa Suomen tuhoon kun kohta mitään ei saa tehdä. Mitäs niitä kiellettyja jo nyt on; turvetuotanto, turkistarhaus, vesivoiman lisääminen, ydinvoima, kaivosteollisuus, metsien järkevä käyttö....LISÄTKÄÄ :-\ :-\

Aulis Anttila

• Vieras
Lämmin kannatukseni...
Valitaan ympäristöministeri vaaleilla jossa äänet on hehtaarien mukaan. Silloin saisi päättää ne joita asia oikeasti koskettaa. Nykyministeri ajaa Suomen tuhoon kun kohta mitään ei saa tehdä. Mitäs niitä kiellettyja jo nyt on; turvetuotanto, turkistarhaus, vesivoiman lisääminen, ydinvoima, kaivosteollisuus, metsien järkevä käyttö....LISÄTKÄÄ :-\ :-\

Joo... annetaan kaikki valta loisiville kepulaisille ni kyl maan asiat sillä sit kuntoon tulee  :o :o

emo-heikki

• Vieras
Vs: Lämmin kannatukseni...

Joo... annetaan kaikki valta loisiville kepulaisille ni kyl maan asiat sillä sit kuntoon tulee  :o :o

Koitetaan nyt korjata se, minkä STTK sotki.