Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihanko totta  (Luettu 162 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ihanko totta
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/62e9acb2-de70-4ccf-8ca9-60746b68d052

Siis kriisiä povaa mtk.
Tuohan on ollut nähtävissä koko EU-aika.
Ja mtk jo povaa.
Ihan oikeesti.
Tuo povaaminen riittäneekin sitten viljamiehen etujen ajoksi ensi kevääseen asti.

Viimeksi muokattu: 08.09.25 - klo:09:33 kirjoittanut Eemeli

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Ihanko totta
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/62e9acb2-de70-4ccf-8ca9-60746b68d052

Siis kriisiä povaa mtk.
Ja mt jo povaa.
Ihan oikeesti.
Tuo povaaminen riittäneekin sitten viljamiehen etujen ajoksi ensi kevääseen asti.
eemeli taas maalaili uhkakuvia siitä kuinka baltian sato on menetetty ja ne rukoilee viljaa kuin jaakobin pojat joosefilta..... hallituksen ja maatalousministerin huomio on israelissa  :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Et ole huomannut kiittä hallitusta, ettei maataloudelta leikattu.
Edellinen hallitus ku.se.ttikin maasetua senkin edestä.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Et ole huomannut kiittä hallitusta, ettei maataloudelta leikattu.
Edellinen hallitus ku.se.ttikin maasetua senkin edestä.
Eemeli on huutanut viljanviljelijän kriisiä ja vaatinut aputoimia. Nyt hän kiittelee hallitusta siitä, ettei hallitus pahentanut viljanviljelijän katastrofaalista tilannetta lisäleikkauksilla.  ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se olikin melkoinen takaisku kepulle ja mtk;lle joka asiaa ehtikin jo maalailla.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Se olikin melkoinen takaisku kepulle ja mtk;lle joka asiaa ehtikin jo maalailla.
Eemeli ei edes odottanut kokoomuksen auttavan etelän kärsivää ja riutuvaa viljanviljelijää vaan hehkuttaa sitä, ettei kokoomus kurjista juuri nyt vielä entistä enemmän etelän viljanviljelijän vaikeaa tilannetta. Eemelin mielestä etelän kituva viljanviljelijä ei tarvitse mitään lisätukea ja on tyytyväinen ettei kokoomus lievennä etelän viljanviljelijän ahdinkoa. :-\ :(
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Siis kriisiä povaa mtk.
Ja mtk jo povaa.
Ihan oikeesti.

On perin ihmeellistä et hyä viljasato vie tuottajan ongelmiin ja jopa vararikkoon.
Tähän on hyvä konsti. Jättää ne Yarat ostamatta. Kylvää vain siemenet.

Ukrainassa viljelijä on tyytyväinen hyvästä sadosta.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Eemeli ei edes odottanut kokoomuksen auttavan etelän kärsivää ja riutuvaa viljanviljelijää vaan hehkuttaa sitä, ettei kokoomus kurjista juuri nyt vielä entistä enemmän etelän viljanviljelijän vaikeaa tilannetta. Eemelin mielestä etelän kituva viljanviljelijä ei tarvitse mitään lisätukea ja on tyytyväinen ettei kokoomus lievennä etelän viljanviljelijän ahdinkoa. :-\ :(
eemeli on nykyisin aivan pehmyt ukko, kuka olisi vielä muuta vuosi sitten uskonut että eemeli iloitsee ja pitää sitä melkoisena meriittinä halitukselle kun se ei leikkaa  c-alueen näppylähanskatoimitusjohtajien tukia  :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mistähän tulee ajatus c-alueen tissinkottajista
minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä