Paavo Väyrynen se meni sitten ministerin ominaisuudessa LAHJOITTAMAAN minun ja muiden veronmaksajien rahoja Venäläisille, Pietarin jätevesien puhdistamiseen...voi juma sanon minä....mikä typerä temppu Väyryseltä, ja toinen tollo, ymppiministeri Lehtomäki säestää mukana, LAHJOITTAMALLA lisää rahaa Pietarin kanaloiden lantaongelman ratkaisuun....voi juma sanon minä, yhteensä suomalaisten rahaa palaa noin 3,5 miljoonaa euroa ryssäpaskojen puhdistukseen...voi juma sanon minä...
Noille euroille olisi taatusti ollut parempaakin käyttöä kotimaassamme, olisi vaikka laitettu haja-asutus alueiden jätevesijärjestelmien korjausavustuksiin nuokin rahat, kun kerta lailla on määrätty, että ne pitää saneerata, niin olisi paljon suurempi tarve ollut suomalaisten avustaminen, kyllä Venäjä on kaikesta talouslamasta huolimatta niin rikas maa, ettei pienen Suomen tarvitisisi avustaa sentilläkään rikasta ja isoa Ryssänmaata.
Mutta kun meitä on "siunattu" näillä emähölmöillä ministereillä niin kuin Väyrynen ja Lehtomäki, jotka ei ajattele suomalaisten etuja, vaan kumartaa ryssiä, antaa ryssien huolehtia omista paskoistaan omalla kustannuksellaan.
Mutta ryssät nauraa ja pitää meitä varmaan täydellisinä typeryksinä, nuokin avustusrahat päätyvät todennäköisesti mafian liiveihin, lahjuksiksi tms.
Ja nauravat tyhmille tsuhnille.
Viimeksi muokattu: 05.06.09 - klo:15:17 kirjoittanut Anselmi