Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Simmo siivitti...  (Luettu 6878 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
Simmo siivitti...
Aioin tosissani nukkua nämä vaalit ohi, mutta simmo48:n juttu Kyösti Karjulasta oli niin inhottava ja härski, että menin heti ja äänestin Kyöstiä! Tosiaan hieno perhe! Sellaista ei joka simmoilla olekaan.  :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Aioin tosissani nukkua nämä vaalit ohi, mutta simmo48:n juttu Kyösti Karjulasta oli niin inhottava ja härski, että menin heti ja äänestin Kyöstiä! Tosiaan hieno perhe! Sellaista ei joka simmoilla olekaan.  :D

  Hyvät perusteet äänestää. Näin toimii kepudemokratia :D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Aioin tosissani nukkua nämä vaalit ohi, mutta simmo48:n juttu Kyösti Karjulasta oli niin inhottava ja härski, että menin heti ja äänestin Kyöstiä! Tosiaan hieno perhe! Sellaista ei joka simmoilla olekaan.  :D

  Hyvät perusteet äänestää. Näin toimii kepudemokratia :D
   Eiks vaan ookki  ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Simmo siivitti...
En ole väittänyt,että Kyösti Karjula olisi epäpätevä tai muuten sopimaton.Pidän lestadiolaisetkin kristittynä,vaikka he eivät pitäneet minua.Olen syntynyt lestadiolaisessa kodissa,mutta aikuisena aloin haaveilla täyden evankeliumin seurakunnasta,jossa uskotaan Raamattu niinkuin se kirjoitetaan.Enkä halua tuomita toisin uskovia helvettiin,kuten lestat.Annan tuomiovallan Jumalalle, aivan täysin.Toivoisin,että kaikki uskovat pääsisivät taivaaseen.
Kyllä Karjula on varmaan ihan hyvä ja rehellinen ihminen.Kuten Takkula ja Essayhjakin.Ja Timo Soini.vaikka on katolinen.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Simmo siivitti...
Jo loukkasin kirjoituksellani nimimerkkiä"tyttö maalta",niin pyydän anteeksi.Kirjoitus oli tarkoitettu humoristiseksi,sillä mitään henkilökohtaista minulla ei ole Karjulaa vastaan.Lestadiolaiset ovat hyviä ihmisiä,työteliäitä ja yrittäviä.Pahoitteluni loukkauksesta.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Simmo siivitti...
Onkos simmolla omia lapsia, eli omakohtaista kokemusta naisen "rääkkäämisestä"?
Oliha niitä viisi,mutta yks  hylkäs minut.Olen hänen mielestään huono äiti ja mummo.Mutta toiset ovat hyväksyneet minut vikoineni ja virheineni.Tyydyn heihin ja kiitän siitä,mitä minulla on,ihminen ei voi kuitenkaan saada kaikkea.
Onhan minulla ollut kova elämä,mutta Jumalan armosta olen selvinnyt tähän päivään saakka.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Jo loukkasin kirjoituksellani nimimerkkiä"tyttö maalta",niin pyydän anteeksi.Kirjoitus oli tarkoitettu humoristiseksi,sillä mitään henkilökohtaista minulla ei ole Karjulaa vastaan.Lestadiolaiset ovat hyviä ihmisiä,työteliäitä ja yrittäviä.Pahoitteluni loukkauksesta.
Ok. Simmo, sattuuhan näitä :-)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Onkos simmolla omia lapsia, eli omakohtaista kokemusta naisen "rääkkäämisestä"?
Oliha niitä viisi,mutta yks  hylkäs minut.

  Et kai sinä oo hylänny. Hieman laittoi tuo lause mietityttämään. :D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Simmo siivitti...
Jo loukkasin kirjoituksellani nimimerkkiä"tyttö maalta",niin pyydän anteeksi.Kirjoitus oli tarkoitettu humoristiseksi,sillä mitään henkilökohtaista minulla ei ole Karjulaa vastaan.Lestadiolaiset ovat hyviä ihmisiä,työteliäitä ja yrittäviä.Pahoitteluni loukkauksesta.

Ryhdy sinäkin hyväksi ihmiseksi :-*
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Simmo siivitti...
Aioin tosissani nukkua nämä vaalit ohi, mutta simmo48:n juttu Kyösti Karjulasta oli niin inhottava ja härski, että menin heti ja äänestin Kyöstiä! Tosiaan hieno perhe! Sellaista ei joka simmoilla olekaan.  :D

tyttö maalta on ilmiselvästi kateellinen karjulan vaimolle ??? eiks vaan lestatks pohjonmaalle juu 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Simmo siivitti...
En ole väittänyt,että Kyösti Karjula olisi epäpätevä tai muuten sopimaton.Pidän lestadiolaisetkin kristittynä,vaikka he eivät pitäneet minua.Olen syntynyt lestadiolaisessa kodissa,mutta aikuisena aloin haaveilla täyden evankeliumin seurakunnasta,jossa uskotaan Raamattu niinkuin se kirjoitetaan.Enkä halua tuomita toisin uskovia helvettiin,kuten lestat.Annan tuomiovallan Jumalalle, aivan täysin.Toivoisin,että kaikki uskovat pääsisivät taivaaseen.
Kyllä Karjula on varmaan ihan hyvä ja rehellinen ihminen.Kuten Takkula ja Essayhjakin.Ja Timo Soini.vaikka on katolinen.
Juuri tuo hiukan tökkii noissa lestoissa... Ollaan niin harrasta uskovaista ja muka raamatun mukaan eletään. Kuitenkin vain osan raamattua, sen osan joka sattuu liikkeen johdolle kelvata. Ja sitäkään osaa ei saisi itse lukea vaan pitäisi uskoa liikkeen oma totuus. Raamattu on monessa kodissa lapsilta kielletty kirja. On normiuskovaisen hiukan vaikea suhtautua moiseen ainoana oikeana. Muuten mukavia ihmisiä lestadiolaiset ja perheiden kasvatit hakkaa mennen tullen pakolaismaahanmuuttajat joka asiassa: Tekevät hyvin vähän rikoksia, onnistuu millainen työ tahansa ja koulussakin oppivat.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Muuten mukavia ihmisiä lestadiolaiset ja perheiden kasvatit hakkaa mennen tullen pakolaismaahanmuuttajat joka asiassa: Tekevät hyvin vähän rikoksia, onnistuu millainen työ tahansa ja koulussakin oppivat.

  Varmaan sellaisella alueella ,jossa pystyvät eristämään lapset ns. tavallisista. Kyllä täällä tuossa huoltoaseman pihassa lestadiolaisperheen poika(14v) vetää sätkää kuten muutkin. Ja kalja maistuu :D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Muuten mukavia ihmisiä lestadiolaiset ja perheiden kasvatit hakkaa mennen tullen pakolaismaahanmuuttajat joka asiassa: Tekevät hyvin vähän rikoksia, onnistuu millainen työ tahansa ja koulussakin oppivat.

  Varmaan sellaisella alueella ,jossa pystyvät eristämään lapset ns. tavallisista. Kyllä täällä tuossa huoltoaseman pihassa lestadiolaisperheen poika(14v) vetää sätkää kuten muutkin. Ja kalja maistuu :D
Tuskimpa hekään virheettömiä ova ja tuskimpa kaikki lest.perheiden lapset ovat edes  lestadiolaisia. ???

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Muuten mukavia ihmisiä lestadiolaiset ja perheiden kasvatit hakkaa mennen tullen pakolaismaahanmuuttajat joka asiassa: Tekevät hyvin vähän rikoksia, onnistuu millainen työ tahansa ja koulussakin oppivat.

  Varmaan sellaisella alueella ,jossa pystyvät eristämään lapset ns. tavallisista. Kyllä täällä tuossa huoltoaseman pihassa lestadiolaisperheen poika(14v) vetää sätkää kuten muutkin. Ja kalja maistuu :D
Tuskimpa hekään virheettömiä ova ja tuskimpa kaikki lest.perheiden lapset ovat edes  lestadiolaisia. ???

  Kysymyshän on  siis eristämisestä. Joskus se epäonnistuu.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Muuten mukavia ihmisiä lestadiolaiset ja perheiden kasvatit hakkaa mennen tullen pakolaismaahanmuuttajat joka asiassa: Tekevät hyvin vähän rikoksia, onnistuu millainen työ tahansa ja koulussakin oppivat.

  Varmaan sellaisella alueella ,jossa pystyvät eristämään lapset ns. tavallisista. Kyllä täällä tuossa huoltoaseman pihassa lestadiolaisperheen poika(14v) vetää sätkää kuten muutkin. Ja kalja maistuu :D
Tuskimpa hekään virheettömiä ova ja tuskimpa kaikki lest.perheiden lapset ovat edes  lestadiolaisia. ???

  Kysymyshän on  siis eristämisestä. Joskus se epäonnistuu.
:D