Tällä logiikalla voisi huutokaupata Erkki Tuomiojan teemalla päivä presidenttinä.
Lainaus käyttäjältä: Pigman - 29.05.09 - klo:23:02Tällä logiikalla voisi huutokaupata Erkki Tuomiojan teemalla päivä presidenttinä....ja Tuho-Ahon...
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 29.05.09 - klo:23:33Lainaus käyttäjältä: Pigman - 29.05.09 - klo:23:02Tällä logiikalla voisi huutokaupata Erkki Tuomiojan teemalla päivä presidenttinä....ja Tuho-Ahon... Sanopa viisaampana, että kenen presidentin kanssa Esko Aho on seurustellut?
Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Pigman - 29.05.09 - klo:23:36Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.En tiedä Tuho-Ahon seksielämästä yhtään mitään... tai ehkä ihan vähän sittenkin... tarkemmin miettien
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 29.05.09 - klo:23:50Lainaus käyttäjältä: Pigman - 29.05.09 - klo:23:36Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.En tiedä Tuho-Ahon seksielämästä yhtään mitään... tai ehkä ihan vähän sittenkin... tarkemmin miettien Kuis se Harvardin vieroitus?
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 30.05.09 - klo:07:29Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 29.05.09 - klo:23:50Lainaus käyttäjältä: Pigman - 29.05.09 - klo:23:36Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.En tiedä Tuho-Ahon seksielämästä yhtään mitään... tai ehkä ihan vähän sittenkin... tarkemmin miettien Kuis se Harvardin vieroitus?Kyl se liittyy siihe pääministerikeikkaan... ku se yks akka alko itkee... ja sit Tuho lohdutti
osaatko sinä ketään lohduttaa, kiusata kylläkin