Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe muistelkaamme näin joulun kunniaksi palstan entisiä suurmiehiä  (Luettu 45536 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
paljon niitä on vain vaiennut erilaisista syistä  mitä mainioimpia  aatteen miehiä  :) :) :) :)

sorkkis  varmaan viimeisenä eikä varmasti vähäisimpänä,  ala-pertti, terminaattori, ape, emo-heiki, enter,  aulis anttila,  fuller tulee näin äkkiä mieleen.... onko muita  :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onhan noita kadonnut. Toivottavasti eivät silti oo hiljentyneet. Äkkiseltään ainakin  +200/ +250 , Ojala, Paalinpyörittäjä, Arzyboy, Cosmic cowboy ja Maraani ovat lopettaneet kirjoittamisen ja toki senaattori Realisti. Maraanilta tuli viikolla postia , joten vois kait terveiset lähetellä  ;D

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Onhan noita kadonnut. Toivottavasti eivät silti oo hiljentyneet. Äkkiseltään ainakin  +200/ +250 , Ojala, Paalinpyörittäjä, Arzyboy, Cosmic cowboy ja Maraani ovat lopettaneet kirjoittamisen ja toki senaattori Realisti. Maraanilta tuli viikolla postia , joten vois kait terveiset lähetellä  ;D
oliko se tämä senaattori päänsä kopsauttanut, tiedä vaikka palaisi piankin  :-\ :-\ :-\ :-\

sen  muistan että tuolla emo-heikillä oli valtava määrä kaikkea yleistietoa.
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Veeti olisi hyvä, jos vielä kirjoittelisi.  8)
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Mä luulen, että Veeti kirjoittelee edelleen Kesolan epäterveellisessä seurassa facebookin puolella. Virsiä, paikallista säätilaa ja uutista viidestä robottinavetasta koskettelevat hänen postauksensa. Mukaan pääsee helposti, mitään ei ole menettänyt vaikka ei ole ollut aiemmin siellä, sillä samat uutispostaukset toistuvat viikosta toiseen.

Sinne vaan rohkeasti kurkistelemaan Vesilahden meininkiä. Eläkelläinen voi kenties toimia oppaana, jos sellaista tarvit. Uskonpa, ettet tarvi. :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Niin, ne poistujat. Heitä ovat ainakin Suuri Ajattelija, kantola, 42, backspace...
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä luulen, että Veeti kirjoittelee edelleen Kesolan epäterveellisessä seurassa facebookin puolella. Virsiä, paikallista säätilaa ja uutista viidestä robottinavetasta koskettelevat hänen postauksensa. Mukaan pääsee helposti, mitään ei ole menettänyt vaikka ei ole ollut aiemmin siellä, sillä samat uutispostaukset toistuvat viikosta toiseen.

Sinne vaan rohkeasti kurkistelemaan Vesilahden meininkiä. Eläkelläinen voi kenties toimia oppaana, jos sellaista tarvit. Uskonpa, ettet tarvi. :D

Älä nyt pilaa joulun taikaa. Pitää uskoa että hän vielä täällä kirjoittelisi.  ;D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
oliko se tämä senaattori päänsä kopsauttanut, tiedä vaikka palaisi piankin  :-\ :-\ :-\ :-\

sen  muistan että tuolla emo-heikillä oli valtava määrä kaikkea yleistietoa.

Realisti katosi täältä jo ennen senaattoriksi pääsyä. Tuskimpa nyt enää tänne tulee, vaikka joskus teki navettalaajennus suunnitelmat sunnuntaiaamuna agronetin raatia hyväksi käyttäen. Tai siltä se ainakin sai sen tuntumaan  ::)

Kaikki

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
- antik
- jörnis
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- vesityttö
- viiksi-vallu
🎅

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vesipoikaa muistelen kaikella kunnioituksella.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
- antik
- jörnis
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- vesityttö
- viiksi-vallu

Entäs Otto?
Olkipaali ja Oljenkorsi.

Viimeksi muokattu: 22.12.24 - klo:21:55 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Navettapiika, toki on joskus tainnut vielä kurkkia ovenraosta.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Navettapiika, toki on joskus tainnut vielä kurkkia ovenraosta.
simmo oli muuten kanssa, muistaakseni :-\ :-\ :-\ :-\

Paalimies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
- antik
- jörnis
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- vesityttö
- viiksi-vallu

Entäs Otto?
Olkipaali ja Oljenkorsi.

Olkipaali ja Oljenkorsi taisivat olla siellä chatissä jo viime vuosituhannella, jatkaakohan niistä vielä muita kuin minä ”tollo” ja HeinoLeino täällä?

Arvihan siellä kanssa notkui aktiivisesti..

Mikäs tää päistetie mies oli jolla oli 2tn rehupaalit?

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
somebody oli  myös joku etelän maidontuottaja  :-\ :-\ :-\ :-\