http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1691607 Ei asia siitä miksikään muutu jos veroa vähäksi aikaa laskee. Ainut tapa on siirtyä pohjoiskorealaiseen hallintasysteemiin.Oppositiota ei ole ja rajat on tiukasti kiinni. Tämä olisi kepulaasten taivasvisio
pääministeri sano haastattelutunnilla että maksumiehiksi ei saa laittaa ainakkaan pienitulosija muissa puoluveissa ollaan ilimeiseti eri mieltäkoska heillä on se mulle mulle periaate lähellä syräntä
Mitä mitä mitä....... Eikö oikeat veronmaksajat haluakkaan maksaa veroja?Taitaa agraarisosialistit olla niitä ainuita oikeita veronmaksajia.
Lainaus käyttäjältä: ENTER - 28.05.09 - klo:18:16pääministeri sano haastattelutunnilla että maksumiehiksi ei saa laittaa ainakkaan pienitulosija muissa puoluveissa ollaan ilimeiseti eri mieltä koska heillä on se mulle mulle periaate lähellä syräntäkait ne AA:n oikeat veronmaksajat maksaa
pääministeri sano haastattelutunnilla että maksumiehiksi ei saa laittaa ainakkaan pienitulosija muissa puoluveissa ollaan ilimeiseti eri mieltä koska heillä on se mulle mulle periaate lähellä syräntä
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.05.09 - klo:18:25Lainaus käyttäjältä: ENTER - 28.05.09 - klo:18:16pääministeri sano haastattelutunnilla että maksumiehiksi ei saa laittaa ainakkaan pienitulosija muissa puoluveissa ollaan ilimeiseti eri mieltä koska heillä on se mulle mulle periaate lähellä syräntäkait ne AA:n oikeat veronmaksajat maksaaAinakaan kepulaiset nettosaajat ja pankopellet eivät niitä maksa
Taitaapi vaan näistä maatalousvirkamiehista olla 110 % kepulaisia.