Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sepen suosikki kovan kritiikin kohteena  (Luettu 1024 kertaa)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
https://fi.newsner.com/viihde/elamani-biisi-jakso-sai-rajua-kritiikkia/

"Aiempi jakso oli saanut paljon kehuja, mutta viimeisin veto ei monien mielestä yltänyt samalle tasolle. Katsojat jakoivat mielipiteitään X:ssä ja Jodelissa, ja kritiikki kohdistui erityisesti laulaja Arja Saijonmaan esitykseen.

En tuu koskaan ymmärtämään Arja Saijonmaan ottamista mukaan tähän ohjelmaan, mun mielestä se kuulostaa jonkun paikallisen kapakan karaokeaulajalta, Jodelissa yksi kommentoija kirjoitti suorasanaisesti.

– Jakson huumorihuiskaus oli Arjan onneton esitys, kommentoitiin myös Jodelissa, ja toisaalla lisättiin: “Ei toi Arja Saijonmaa vaan taivu laulamaan suomalaisia biisejä, mokaa jatkuvasti.”

iiro v

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sepen suosikki kovan kritiikin kohteena
Täst oon samaa mieltä persporvarin kaa, miks joka ohjelmassa pitåå olla kiintiöhomo ja komukka. Jos ei Arja ni sitte se apinan näköinen räppäri joka asuu ylen kellarissa tuodaan ylös kommentoimaan.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sepen suosikki kovan kritiikin kohteena
Täst oon samaa mieltä persporvarin kaa, miks joka ohjelmassa pitåå olla kiintiöhomo ja komukka. Jos ei Arja ni sitte se apinan näköinen räppäri joka asuu ylen kellarissa tuodaan ylös kommentoimaan.

Yks neegeri, hinttari ja vihree pitää joka ohjelmassa olla.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Sepen suosikki kovan ritiikin kohteena... 🎅
En tuu koskaan ymmärtämään Arja Saijonmaan ottamista mukaan tähän ohjelmaan, mun mielestä se kuulostaa jonkun paikallisen kapakan karaokelaulajalta, Jodelissa yksi kommentoija kirjoitti suorasanaisesti.

Aijai...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."