Markkinataloudessa kysyntä nostaa hintaa, meillä viljakaupassa laskee.
Kannattaa istuttaa pellot metsäksi. Puulla hyvä kysyntä ja hinta. Toivottavasti itäraja pysyy pitkään kiinni. Ainakin 100vuotta.
Tuo on hölmöintä mitä voi tehdä.
Paperi- ja sahateollisuutta ajetaan koko ajan alas. Pellon muuttuessa metsäksi viljelijä menettää varman vuotuisen tulon eli pinta-alaperusteiset peltotuet. Sitten kun kaikki pellot on metsällä, niin sitten sitä vaan odotellaan ja toivotaan, että kyllä se Putin varmaan meidät ruokkii.
Jos sellutehtaan puretaan, niin syyllinen on ahne maidon viljelijä. Juuri muut eivät ole turvepeltoja kaivanneet. Nyt niiden päästöjen vuoksi metsänhakkuita rajoitetaan. Näin sanoi ministeri Mykkänen.
Joudutte sit polkemaan kovempaa, jotta korvaatte metsäteollisuuden vientitulot.
Mutta taitaa olla mahdoton tehtävä. Suomessa ei ole mitään millä ne korvataan.
Ei hullu-Mykkänen puunhakkuita muutaman turvepellon vuoksi kiellä. Kyse on siitä, että Mykkänen haluaa Suomen käyttävän venäläistä puuta. Mykkäsen äitihän on venäläistaustainen eli Mykkänen on puoliksi ryssä. Ravannut taatusti Venäjällä pienestä pitäen.
Sinä taas varmistat ruokavalinnoillasi, että Etelä-amerikassa kaatuu sademetsää. Syöt eteläamerikkalaista lihaa ja eurooppalaista, jonka kasvatukseen on käytetty sademetsistä raivattuja soijapeltoja.
Ei mulla muuta, mut turvepellot maankäyttösektorin suurin päästölähde. Miksi raivasitte lisää päästöjä?
Itse en ole raivannut mitään,
Mites tää nyt menee?
Taannoin minä kirjoitin, että isäsi vaivalla raivaamat pellot jätit hunningoille kasvamaan riisua.
Sinä vastasit, että sinä itse olet raivannut enemmän peltoa kuin isäsi koskaan.😮😮😮
Kaivanko kirjoituksesi esille?
Olet taatusti palstan suurin paskanpuhuja.