Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatalousharjoittelijan palkka  (Luettu 4571 kertaa)

mirjami

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Maatalousharjoittelijan palkka
Nykyisinhän tila saa itse päättää maksaako palkkaa vai ei.Olisinkin kysynyt paljonko on kuukausi palkka toisen vuoden opiskelijalle? Paljonko maksaa tilalla asuminen sis. huoneen ja ruoat/kahvit?

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Maatalousharjoittelijan palkka
Nykyisinhän tila saa itse päättää maksaako palkkaa vai ei.Olisinkin kysynyt paljonko on kuukausi palkka toisen vuoden opiskelijalle? Paljonko maksaa tilalla asuminen sis. huoneen ja ruoat/kahvit?

Itse sain toistakymmentävuotta sitten n.170 euroa kuussa. Markkoina tosin siihen aikaan maksettiin. Kuului täys ylläpito ja asuminen liiterissä. Silloin oli HY:ssa nuo hinnat ylhäältä annettu. Ilman asumista olisi muistaakseni maksettu hiukan enempi.

Komissaari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 606
  • Tuulivoimalla huomiseen
Vs: Maatalousharjoittelijan palkka
En löytänyt äkkiseltään verottajajan ohjetta joka ajantasainen. 2007 oli kuitenkin täysihoidon verotusarvo omalla huoneella noin 365 € /kk

Itse kyllä harjoittelussa sain aikoinaan alan minimipalkkaa, tosin vaatimus oli myös itsenäiseen työhön pystyminen.
Akana

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Maatalousharjoittelijan palkka
En löytänyt äkkiseltään verottajajan ohjetta joka ajantasainen. 2007 oli kuitenkin täysihoidon verotusarvo omalla huoneella noin 365 € /kk

Itse kyllä harjoittelussa sain aikoinaan alan minimipalkkaa, tosin vaatimus oli myös itsenäiseen työhön pystyminen.

60% minimipalkasta on harjoittelijan palkka..

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Maatalousharjoittelijan palkka
En löytänyt äkkiseltään verottajajan ohjetta joka ajantasainen. 2007 oli kuitenkin täysihoidon verotusarvo omalla huoneella noin 365 € /kk

Itse kyllä harjoittelussa sain aikoinaan alan minimipalkkaa, tosin vaatimus oli myös itsenäiseen työhön pystyminen.

60% minimipalkasta on harjoittelijan palkka..

Riippuu vähän alasta, hotelli ja ravintola alalla harjoittelija saa ruokalipun päivässä, ettei tarvitse ravintolassa syödä omalla rahalla ....
Eli talo tarjoaa ruuan harjoittelijalle.

masa90

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
  • Kyllä nutipäät on kaikista tyhmimpii...
Vs: Maatalousharjoittelijan palkka
ite oon ollut osan harjoitteluista palkattomana ja osalta ajalta oon saanu n.7-9€/h... niissä paikoissa missä oon saanu palkan olen ollut jo aikaisemmin työsuhteessa tai sitten olen jäänyt samalle työnantajalle töihin... hyvä tuuri sinänsä koska monet ei saa minkään laista palkkaa harjoittelu ajalta. korkeintaan v*ttuilut...