Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kummallista............  (Luettu 1768 kertaa)

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kummallista............
Olen lukemalla seurannut täällä tuota Tornion suurnavetan ympärillä käytävää " keskustelua " ja ihmetellä täytyy . Koko sen ajan mitä olen agronetissä vieraillut ( 9 v. ) on C-tukialueelta kirjoittavat vakuutelleet ettei siellä olla kateellisia näistä ns. tundratuista . Nyt kun selvisi että yrittäjähenkiset viljelijät etelästä ovat valmiita suureen riski-investointiin alkoi itku ja poru . Kaikenhuipuksi mukaan sotketaan vielä tuottajajärjestön puheenjohtajakin .......kyllä on kateellista porukkaa .......

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: Kummallista............
Olen lukemalla seurannut täällä tuota Tornion suurnavetan ympärillä käytävää " keskustelua " ja ihmetellä täytyy . Koko sen ajan mitä olen agronetissä vieraillut ( 9 v. ) on C-tukialueelta kirjoittavat vakuutelleet ettei siellä olla kateellisia näistä ns. tundratuista . Nyt kun selvisi että yrittäjähenkiset viljelijät etelästä ovat valmiita suureen riski-investointiin alkoi itku ja poru . Kaikenhuipuksi mukaan sotketaan vielä tuottajajärjestön puheenjohtajakin .......kyllä on kateellista porukkaa .......

Että kuinka?? Vaatii hieman täsmennystä...

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
ei saa haukkua/antaa rakentavaa palautetta etelänviljelijällä ettei jippu suutu ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
antaa poikien rakentaa vaan.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

emo-heikki

• Vieras
Jaa, en minä vaan ole mitään kateutta huomannut ????
Mistä sellaista olet saanut päähäsi ????

Veeti

• Vieras
Jaa, en minä vaan ole mitään kateutta huomannut ????
Mistä sellaista olet saanut päähäsi ????

Johan Lapin maidontuottajat nostivat äläkän täällä Agrossa:  suurnavetta leikkaa heidän maidon lisähintaansa.

...eikun lisää vaan miljoonanavetoita tunturien juureen.