Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi  (Luettu 462 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
kovimpa on vaisua uutisointi, korkeintaan silloin tällöin pääsee joku hallituskumppani persujen takinkääntöä käsittelevä uutinen läpi :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Missään nimessä ei haastatella näitä persujen syrjäisempien alueiden edustajia, liekkö puheet sitten liian kriittisiä kun terveyskeskukset lähtee ja lääkärimatkat pitenee satoihin kilometreihin :-\ :-\ :-\ :-\

ajattelisi että nyt kannattaisi iltakokoomuksien  hehkuttaa onnistunutta hallituspolitiikaa vai eikö edes kokoomuksessa ole rivit yksimieliset :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7594
  • Never Trust a Hippy
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Facessa Kesolan Epäterveellisessä kokoomus Seurassa ollaan melkeinpä ylpeitä siitä, että heidän eli Vesilahden terveyskeskus pääsi lakkautettavien listalle.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Facessa Kesolan Epäterveellisessä kokoomus Seurassa ollaan melkeinpä ylpeitä siitä, että heidän eli Vesilahden terveyskeskus pääsi lakkautettavien listalle.
  luultavasti eemeli kannattaa seoraavaksi ison saeraalan pysäköinnin muuttamista maksulliseksi kun sinne kaikki maalaiset nyt änkeää kaksi ruutua vievillä diesel-lohnillaan ilman *****useen  ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7594
  • Never Trust a Hippy
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
On siis ilmennyt, jotta kokoomuslaisilla ei ole mitään sitä vastaan, että heidän kotikuntansa terveyskeskukset suljetaan. Eikö täten voitaisi ajatella yleisestikin niin, että kokoomuskuntien terveyspalvelut ajettaisiin alas, kun sillä on kuntalaisten kannatus? Kepu- ja persukuntien terveyskeskukset taasen säilytettäisiin, koska kuntalaiset niin tahtovat.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3540
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Facessa Kesolan Epäterveellisessä kokoomus Seurassa ollaan melkeinpä ylpeitä siitä, että heidän eli Vesilahden terveyskeskus pääsi lakkautettavien listalle.
  luultavasti eemeli kannattaa seoraavaksi ison saeraalan pysäköinnin muuttamista maksulliseksi kun sinne kaikki maalaiset nyt änkeää kaksi ruutua vievillä diesel-lohnillaan ilman *****useen  ;D ;D ;D ;D

Eipä noiden sairaaloiden läheltä ilmaisia parkkipaikkoja löydy. Tai no jostain periferiasta varmaankin.

iiro v

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Eikö se Eemeli taannoin kertonu että hän kävelee tämän jälkeen Tampereelle terkkaan, ei huoli väyryselle parkkipaikkaa. ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Eipä noiden sairaaloiden läheltä ilmaisia parkkipaikkoja löydy.

No vie se Mosko Vitsi sinne Litttlllin parkkipaekale...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22118
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Facessa Kesolan Epäterveellisessä kokoomus Seurassa ollaan melkeinpä ylpeitä siitä, että heidän eli Vesilahden terveyskeskus pääsi lakkautettavien listalle.

Tuo on juuri sitä kepulaista omanapaisuutta, ei nähdä kokonaisuuttaa vaan huudetaan kurkku suorana minä minä minä minä minä
Siis  juuri kepuloistenko takia maamme on tässä tilassa.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7594
  • Never Trust a Hippy
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Facessa Kesolan Epäterveellisessä kokoomus Seurassa ollaan melkeinpä ylpeitä siitä, että heidän eli Vesilahden terveyskeskus pääsi lakkautettavien listalle.

Tuo on juuri sitä kepulaista omanapaisuutta, ei nähdä kokonaisuuttaa vaan huudetaan kurkku suorana minä minä minä minä minä
Siis  juuri kepuloistenko takia maamme on tässä tilassa.
Uskon toki, että kokoomuslainen osaa nähdä kokonaiskuvan ja iloita yhtä vilpittömästi oman kuntansa terveyskeskuksen sulkemisesta kuin kepukunnan terveyskeskuksen säilymisestäkin. Mutta ymmärrätkö sellaista omanapaisuutta, että Mannerheimintiellä ulvotaan ja vaaditaan itselle Mannerheimintien palveluita?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Facessa Kesolan Epäterveellisessä kokoomus Seurassa ollaan melkeinpä ylpeitä siitä, että heidän eli Vesilahden terveyskeskus pääsi lakkautettavien listalle.

Tuo on juuri sitä kepulaista omanapaisuutta, ei nähdä kokonaisuuttaa vaan huudetaan kurkku suorana minä minä minä minä minä
Siis  juuri kepuloistenko takia maamme on tässä tilassa.
Uskon toki, että kokoomuslainen osaa nähdä kokonaiskuvan ja iloita yhtä vilpittömästi oman kuntansa terveyskeskuksen sulkemisesta kuin kepukunnan terveyskeskuksen säilymisestäkin. Mutta ymmärrätkö sellaista omanapaisuutta, että Mannerheimintiellä ulvotaan ja vaaditaan itselle Mannerheimintien palveluita?
oeskohan tuo kokonaeskuva ollu vääristyneempi jos terveoskeskus olisi viety jo edellisen hallituksen valtiovarainministerin toimesta ;) :D ;D 8)

mehän muistamme että eemeli osaa iloita siitäkin että orpo rakenta nopeat kiskot turkkuseen  tampereen sijaan vaikka tampere palvelisi huomattavasti paremmin koko maata ja siinä sivussa eemeliäkin :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22118
Vs: kokoomus, käsikassarat ja lakkouutisointi
Eilen maikkarin ajankohtaisohjelmasssa haettiin kepulta vastausta, miksi valehtelitte.
Miksi kepu jäi pois hallituksesta, siksi jotta tiesi valehdelleensa, ja perinteiseen tapaansa vaikeat asiat koetetaan unohtaa puskassa kykkimällä.