Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vesilahden terveysasema lakkautetaan  (Luettu 1148 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3834
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
Taitaa apteekista tulla terveyskeskuksen etäpääte.
Vaikka verikokeen otto varmaan saadaan sinne jos on tarvetta.
mehän emme ole unohtaneet että toimiva ja asiantunteva apteekkijärjestelmä on myös kokoomuksen romutuslistalla ihan kärkipäässä :o :o :o :o

mikäli se on orposta kiinni apteekkari on s.marketin kassalla istuva kesätyöntekijä, siinä sitten eemeli antaa virtsanäötettä kassajonossa kunhan on s-korttia ensin vilauttanut... kepumummojen virnuillessa vieressä  :o :o :o :o
Jos sieltä S-marketin kassalta saisi niitä tuubeja ja neuloja, niin voisin ottaa verikokeet itse. Ei se niin vaikeeta ole.  Pissanäytepurkkeja saa terkkarista.  ;D
Taidat ollakin vanha piikittelijä. Niiltä se onnistuu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
mikä on terkkari?   nykyään ja missä?

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
Taitaa apteekista tulla terveyskeskuksen etäpääte.
Vaikka verikokeen otto varmaan saadaan sinne jos on tarvetta.
mehän emme ole unohtaneet että toimiva ja asiantunteva apteekkijärjestelmä on myös kokoomuksen romutuslistalla ihan kärkipäässä :o :o :o :o

mikäli se on orposta kiinni apteekkari on s.marketin kassalla istuva kesätyöntekijä, siinä sitten eemeli antaa virtsanäötettä kassajonossa kunhan on s-korttia ensin vilauttanut... kepumummojen virnuillessa vieressä  :o :o :o :o
Jos sieltä S-marketin kassalta saisi niitä tuubeja ja neuloja, niin voisin ottaa verikokeet itse. Ei se niin vaikeeta ole.  Pissanäytepurkkeja saa terkkarista.  ;D
Taidat ollakin vanha piikittelijä. Niiltä se onnistuu.
Olen niin monta kertaa istunut Punaisen Ristin lepotuolissa ja katsonut kun neula työnnetään suoneen ja veri virtaa pussiin, että kyllä se varmaan onnistuisi sitä en epäile.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3834
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
Taitaa apteekista tulla terveyskeskuksen etäpääte.
Vaikka verikokeen otto varmaan saadaan sinne jos on tarvetta.
mehän emme ole unohtaneet että toimiva ja asiantunteva apteekkijärjestelmä on myös kokoomuksen romutuslistalla ihan kärkipäässä :o :o :o :o

mikäli se on orposta kiinni apteekkari on s.marketin kassalla istuva kesätyöntekijä, siinä sitten eemeli antaa virtsanäötettä kassajonossa kunhan on s-korttia ensin vilauttanut... kepumummojen virnuillessa vieressä  :o :o :o :o
Jos sieltä S-marketin kassalta saisi niitä tuubeja ja neuloja, niin voisin ottaa verikokeet itse. Ei se niin vaikeeta ole.  Pissanäytepurkkeja saa terkkarista.  ;D
Taidat ollakin vanha piikittelijä. Niiltä se onnistuu.
Olen niin monta kertaa istunut Punaisen Ristin lepotuolissa ja katsonut kun neula työnnetään suoneen ja veri virtaa pussiin, että kyllä se varmaan onnistuisi sitä en epäile.  ;D

  Viime syksynä sairaanhoitaja harjoittelija yritti laittaa kanyylia mun käsivarteen.
Meni läpi. Kolmannen kerran jälkeen varsinainen hoitaja tökkäsi sen käteen. Mulla aika näkyvät suonet. Ja olisihan se ollut vielä toinen käsi.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
  Viime syksynä sairaanhoitaja harjoittelija yritti laittaa kanyylia mun käsivarteen.
Meni läpi.

Kylä soon raskasta olla seppputeus...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
tai sit ohkaset käsivarret! ;D ;D ;D

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3834
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
tai sit ohkaset käsivarret! ;D ;D ;D

   Kun jättää yhden sanan pois, niin saa kaksi ihmistä iloiseksi.
Päivän hyä työ.  ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn..   heijaaa!

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3834
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn..   heijaaa!

Vanha savolainen viisaus. Hulluna on hyä olla.  ;)
Ei tarvii aamulla lähtee lypsylle.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
onkohan eemeli vieläkin sitä mieltä että kokoomuksen lahjoitus ulkomaalaesille terveöspärssijäteille ol hyvä juttu.

Suomessa kun on noin 300 kuntaa niin eikö se miljoona olisi vesilahdenkin tilannetta helpottanut :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Vesilahden terveysasema lakkautetaan
ja kun kuuntelin tänään ratiosta kuin vanhuus ja kuolema onkin joku tabu ni ei paljon kiinnosta enää terveyten huolto.    on paras kantaa katkoteräjuttua mukana jos jotain sattuu,   helppo katkia valtimo kuin joutua sairaalaan "hoitoon".

     onko teillä muuten hoitotahto tehtynä?     ite ottasin jos uskaltaisin rintaan tatskan;   elvytyskielto!       ei tuo sähkyinen kuiteskaan toimi,   kun ei sitä siinä vaiheessa kukaan kattele.          sari valton juttu oli hyä tuosta ratiossa.       kannattais kuunnella.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vesilahden terveysasema lakkautetaan
Hulluna on hyä olla.  Ei tarvii aamulla lähtee lypsylle.

Elikkä jopa seppputeus on sitä mieltä, että lypsylä käyvät on tervejärkisiä...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."