Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eikös edellisellä hallituksella ollut rajalakiuudistus työlistalla  (Luettu 1039 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25285

Viimeksi muokattu: 26.01.24 - klo:06:48 kirjoittanut Eemeli

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4778
eemmeli näemmä kaipaa sitä vasemmistohallitusta kovin, ja syyhän on edellisen hallituksen jos nykyinen kokkarehallitus ei saa mitään aikaan. Mut eihän tuo( hitto kun ei meinaa muistua mieleen nimi) nykynen osaa olle pääministeri.

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3346
Meillä lienee nykyinen hallitus vallassa, mutta taitaa olla muita kiireitä.  ;D
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25285
eemmeli näemmä kaipaa sitä vasemmistohallitusta kovin, ja syyhän on edellisen hallituksen jos nykyinen kokkarehallitus ei saa mitään aikaan. Mut eihän tuo( hitto kun ei meinaa muistua mieleen nimi) nykynen osaa olle pääministeri.

Viimekesäinen rasismikohu vei aikaa ja voimavaraa.
Vasemmiston tarkoitus oli vain kaataa hallitus.
Rajalaissa puutteita, vaikka oli varoiteltu.
Hallituksen aika menee toissijaisessa, avuttoman edellisen jäljiltä.