Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mihis purra on kadonnut  (Luettu 1188 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Mihis purra on kadonnut
luulisi että olisi oikein  toimeliaana nyt julkisuudessa tekemässä vaalityätä jussin eteen, antaisi laiskojen duunarien  ja sossun elättien kuulla kunniansa oikein kunnolla  ;) :D 8) ::)

itse vähän kyllä epäilen että persut yrittää nyt kaikin keinoin pitää purraa poissa julkisuudesta  :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kärmeskytö

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Mihis purra on kadonnut
Icefarmerilla sama tauti kuin eemelillä,kohde vain ei ole Säärikkö.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Ihmiset ei ole nyt äänestämässä Purraa vaan Halla-ahoa ja siksi sille annetaan koko pelikenttä haltuun. Ja hyvin on kyllä ottanutkin. Jopa minä aloin miettiä, että olisiko pitänyt äänestää ensimmäisellä kierroksella Halla-ahoa. Käsittämätön veto kylläkin. Näyttää siltä, että Haavisto ei vaan saa perinteisten demarien ym. ääniä. Ne on konservatiivisia, eikä ne sulata Haaviston edustamia asioita. Luulen, että heille Halla-aho on jopa kaikista mieleisin vaikka asiasta vaikenevatkin.

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tesantilla on agronetti vahdittavana.

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hei persutesantti jougahainen on pännätty ajat sitten

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Ihmiset ei ole nyt äänestämässä Purraa vaan Halla-ahoa ja siksi sille annetaan koko pelikenttä haltuun. Ja hyvin on kyllä ottanutkin. Jopa minä aloin miettiä, että olisiko pitänyt äänestää ensimmäisellä kierroksella Halla-ahoa. Käsittämätön veto kylläkin. Näyttää siltä, että Haavisto ei vaan saa perinteisten demarien ym. ääniä. Ne on konservatiivisia, eikä ne sulata Haaviston edustamia asioita. Luulen, että heille Halla-aho on jopa kaikista mieleisin vaikka asiasta vaikenevatkin.
ainahan oikeistolainen on epäileväinen aatteensa kanssa  ja valmis hyppäämään voittajan kelkkaan  8) 8) 8) 8)

mutta varmasti halla-aho saa myös valtavasti ääniäö kokoomuksen konservatiiveilta ja näilttä wanna be kokoomuslaisilta joilla ei ole varaa asua oikeasti rikkaiden alueilla vaan joutuvat tyytymään mamulähiöön :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ainahan oikeistolainen on epäileväinen aatteensa kanssa  ja valmis hyppäämään voittajan kelkkaan  8) 8) 8) 8)

mutta varmasti halla-aho saa myös valtavasti ääniäö kokoomuksen konservatiiveilta ja näilttä wanna be kokoomuslaisilta joilla ei ole varaa asua oikeasti rikkaiden alueilla vaan joutuvat tyytymään mamulähiöön :-\ :-\ :-\ :-\

Voi ymmärtää hyvin Alexin äänestäjiä. 20% Suomessa on sen verran varakkaita. Mutta jos siihen lisätään Jussin äänestäjiä toiset 20% niin aika moni äänestää vain kun on niin paha olla ja haluaa että muillakin on paha olo. :-\

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Voi ymmärtää hyvin Alexin äänestäjiä. 20% Suomessa on sen verran varakkaita. Mutta jos siihen lisätään Jussin äänestäjiä toiset 20% niin aika moni äänestää vain kun on niin paha olla ja haluaa että muillakin on paha olo.

Miksi seppputeuksela on niin paha olo...?    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."