Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kysymys eemelille ....  (Luettu 322 kertaa)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3610
kysymys eemelille ....
kun niin paljon itket ja märiset mtk,n etujen ajosta ja vertaat euroopan traktorimarsseja......nyt tulee se kysymys ..Kuinka monta kertaa olet itse ollut marssimassa maatalouden puolesta ????

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3509
Vs: kysymys eemelille ....
kun niin paljon itket ja märiset mtk,n etujen ajosta ja vertaat euroopan traktorimarsseja......nyt tulee se kysymys ..Kuinka monta kertaa olet itse ollut marssimassa maatalouden puolesta ????

Torpparit kun menivät lakkoon, niin oli pahasta. Talonpojat marssivat Helsinkiin kaatamaan hallitusta niin oli se hyästä.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: kysymys eemelille ....
kun niin paljon itket ja märiset mtk,n etujen ajosta ja vertaat euroopan traktorimarsseja......nyt tulee se kysymys ..Kuinka monta kertaa olet itse ollut marssimassa maatalouden puolesta ????
Mitä marsseja.
Kertaakaan ei edes puolta suomea ole laitettu kiinni.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3509
Vs: kysymys eemelille ....
kun niin paljon itket ja märiset mtk,n etujen ajosta ja vertaat euroopan traktorimarsseja......nyt tulee se kysymys ..Kuinka monta kertaa olet itse ollut marssimassa maatalouden puolesta ????
Mitä marsseja.
Kertaakaan ei edes puolta suomea ole laitettu kiinni.

Jos kuten Puolassa, niin Vaalimaan raja-asema kiinni kuukaudeksi.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: kysymys eemelille ....
Millä tavalla traktoreilla marssien saadaan ajettua joitain etuuksia? Maataloudessa se tarkoittaa jonkinlaista tukimuotoa. Viljan hinta kaksinkertaiseksi heti. Apulannan hinnasta heti puolet pois. Keneltä näitä pitäisi vaatia? Hintajumalaltako? Tuotantotuki viljakilolle ja heti. Niin että viljan hinta on vähintään tuhat euroa tonni. Vielä parempi olisi, jos hinta olisi 2000 euroa tonnilta. Niinpä, nyt tämä näyttää jo c-alueen tuotantoperiaatteelta.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: kysymys eemelille ....
Torpparit kun menivät lakkoon, niin oli pahasta. Talonpojat marssivat Helsinkiin kaatamaan hallitusta niin oli se hyästä.

Oliskos seppputeuksela kommenttia tältä vuosituhannelta, tähän JiiPeen alotukseen...?    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."