Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 13.04.18 - klo:16:11Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:14:08Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 13.04.18 - klo:14:05Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 13.04.18 - klo:12:57Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:11:55Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.Tuosta jos katsoo tilastotietoa:https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittainHelsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.Kyllä, ja sekin olisi hyvä, että sepet ei pysyis.Kohta taas lähetään.Se on hyvä. Mitä vähemmän sepejä Suomen kamaralla, niin sitä parempi.😁
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:14:08Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 13.04.18 - klo:14:05Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 13.04.18 - klo:12:57Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:11:55Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.Tuosta jos katsoo tilastotietoa:https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittainHelsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.Kyllä, ja sekin olisi hyvä, että sepet ei pysyis.Kohta taas lähetään.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 13.04.18 - klo:14:05Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 13.04.18 - klo:12:57Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:11:55Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.Tuosta jos katsoo tilastotietoa:https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittainHelsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.Kyllä, ja sekin olisi hyvä, että sepet ei pysyis.
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:13:59Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 13.04.18 - klo:12:57Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:11:55Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.Tuosta jos katsoo tilastotietoa:https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittainHelsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.
Lainaus käyttäjältä: junttieinari - 13.04.18 - klo:12:57Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:11:55Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.Tuosta jos katsoo tilastotietoa:https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittainHelsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 13.04.18 - klo:11:55Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.Tuosta jos katsoo tilastotietoa:https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittainHelsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.