Kyllä Suomalainen insinööri tekee hyvää jälkeä kunhan ei ole ekonomeja liikaa rajoittamassa.
Suomalaisella insinöörillä ei ole töitä, ellei niitä ole ekonomi vahtimassa. =)
No joo totta, voihan sen noinkin nähdä...
Joo, Valtrahan kilpailee lähinnä hinnalla. Eikä siinä ole mitään väärää. Kohtuullisesti hinnoitellussa tuotteessa sitä sietää pienet lastentaudit. Sanokaapa muuten miksi Massikassa oli samalla koneella huomattavasti paremmat tehot?
Näpyttää vaan ohjelmaan paljon halutaan ruutia...?
Sitä muuten ihmettelin että paperilla ei valtran ja massikan välillä pitäisi olla lisäteholla eroa kuin parikymmentä heppaa mutta väännössä on iso ero massikan hyväksi (790/660).
Mitatussa voa-tehossa valtra jää jonkun verran massikasta (94/117) eli oliko valtran karsinassa kaikki ponit tallella edes uutena vai jääkö ne matkalle?
Massikassa on muuten kokoa isompi loota kuin esim fendtissä (ML90/ML140) joten ei tarvi laatikon takia sisua rajoittaa. Sama laatikko on käytössä pienemmissä 700-sarjan fendteissä eli jos se kestää kuutoskoneen jatkona niin kestää se varmaan riuskaamman nelosen kaverina. Miten on directin kanssa...?