eikköhän sillä veetilläkin lie ihan perusporvarin elintaso. eissitä pidä köyhälistöön lukea.
Ehkäpä hiukan parempikin elintaso kuin monella täällä jotka veetiä pilkkaavat.
Vanhoja savuttavia Voorteja ja maamiesseuralla kylän yhteinen tietokone. Mahtaako jossain Vesilahdella kellään olla korkeaa elintasoa? Jos olisi, niin kai ne muuttaisivat ihmisten ilmoille sieltä tundralta.