No nyt pelaa...
Facetti tuli pantua. Tai laitin 2... Ensimmäinen myytiin 24 volttisen laatikossa, mutta lähes tulipaloon päättynyt koeajo paljastikin pumpun olleen 12 volttiseen Kivasti antoi kyllä paineita minuutin elämänsä aikana, sit kuumeni polttavaksi ja poltti sulakkeen. Löpö kupli ulos pumpun saumoista
Jalassa lukee stanssattuna se volttimäärä, tää opiksi muille
hyvä että vehkeet pelaa
en tiedä mikä on se "80-luvun romu" jonka virkaa tuo täyttää. mutta. aina joskus tulee pajalle joku vanha verku, intikka, tai mikälie yläpuolisella pö-säiliöllä oleva vehjes suodattimen vaihtoon. monesti järjestelmää ilmatessa huomataan, jotta siirtopumppu ei toimi ollenkaan. yleensä pumpun venttiilit hajonneet, tai roskien takia hirttäneet aukiasentoon.
polttoaine valunut herraties vuosikymmenen omalla painollaan suodattimien läpi, ja imeehän se itse syöttöpumppukin lajinsa. ei se vanhankansanvehjes ihmeellistä siirtopainetta tartte.
on ollut joku alapuolisella tankilla oleva sähköpumpullinenkin. suodattimet kiinni ja virta päälle, eikä kuulukaan surinaa. isänniltä kun kysyy jotta koskas tuo on viimeksi surrannut, niin vastaus tulee, jotta ei siitä ikinä oo mitään kuulunut
mutta niin ne vaan on niilläkin koneilla ajaneet.
no tankin paineistamallahan nuokin saadaan ilmattua ja isännät pääsee kotio.
nämä nykyiset crv koneet ei kyllä suostu pelisille, jos anturi herjaa alhaista painetta.