Asensin keväällä TM 125:n pellin alle välijäähdyttimen. Jäähdytin on peräisin TSA:sta, se on korkeampi kuin TM:n alkuperäinen. TM:n normaali syläri on senverran korkea, että välijäähdyttimen putket eivät sopineet syylärin ja konepellin välistä. Korotin peltiä kokonaisuudessaan 10 cm, takapäähän saranoiden alle koroke, etupäähän lukon alle koroke sekä alareunaan etupainotelineen yhteyteen koroke. Näiden muutostöiden jälkeen välijäähdytin ja putket mahtuivat pellin alle. Viitteitä välijäähdyttimen toiminnasta saa kun käy kokeilemassa ahtoputkia raskaan vedätyksen jälkeen, turbolta lähtevä putki on niin kuuma, ettei siitä pysty pitämään kiinni, mutta imusarjaan menevä putki on vain lämmin. Lämpötilan ero on kymmeniä asteita.
Kylvötöiden yhteydessä TM:n alkuperäinen turbo alkoi antamaan ylimääräisiä ääniä, akseli heilui liikaa sivusuunnassa ja siivikko otti pesään kiinni. Tilasin Finturbolta hukkaporttiturbon, mutta mitoitus ei sattunut aivan kohdalleen, en saanut hukkaportista mitään hyötyä. Vakiosyötöillä ahtopaineet nousivat 0,7, syötön lisäyksen jälkeen 0,9, lisäyksen jälkeen juuri ja juuri yli 1. En uskaltanut lisätä enää syöttöjä.
Koneen ominaisuudet kyllä paranivat, kulutus käyttäytyi seuraavasti: vakio 14 l/h syötetty 12,5 l/h. Kylvökoneen ja äkeen vedossa kierrokset olivat 1200 - 1500, nopeus noin 15 km/h. Omatekoinen suorakylvökone tuli perässä parhaimmillaan 20 km/h. Alavääntö lisääntyi hieman, mutta ei niin paljon kuin tavoittelin.