Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 6910 Ominaisuuksia vai vikoja?  (Luettu 6124 kertaa)

Tbs

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: JD 6910 Ominaisuuksia vai vikoja?
Nelivedon kytkeytymättömyys jarrutettaessa johtuu useimmiten jarrupolkimissa olevien kytkimien hajoamisesta, jos toinenkin on rikki niin neliveto ei kytkeydy, eli tarkistaa syttyykö jarruvalot.
Kannattaa vilkaista sitä peräöljyä, nuo muut jutut voi johtua siitä.

Elikkä erikseen painaessa, kummankin polkimen painaminen pitää sytyttää jarruvalot. Jos vain toinen sytyttää, niin neliveto ei kytkeydy.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JD 6910 Ominaisuuksia vai vikoja?
Nelivedon kytkeytymättömyys jarrutettaessa johtuu useimmiten jarrupolkimissa olevien kytkimien hajoamisesta, jos toinenkin on rikki niin neliveto ei kytkeydy, eli tarkistaa syttyykö jarruvalot.
Kannattaa vilkaista sitä peräöljyä, nuo muut jutut voi johtua siitä.

Elikkä erikseen painaessa, kummankin polkimen painaminen pitää sytyttää jarruvalot. Jos vain toinen sytyttää, niin neliveto ei kytkeydy.

 Meijän kakskymppi häröili vaikka mitä ja vaihdettiin vaikka mitä, niin vikana oli johdosarjan hankaantuminen puhki ohjaamon takatolppaan, liekö kympeissä mahdollista...

leksa

Vs: JD 6910 Ominaisuuksia vai vikoja?
No nii, hyvä tarkennus tuo että kokeilee jarrupolkimet erikseen ja niinhän se oli että vain toisesta syttyy. Eli eiköhän se sillä korjaannu. Tuosta etupään jatkuvasta säätämisestä yksi kaveri epäili jotain O-rengasta siellä joka vois falskata, onko kellä vastaavaa kokemusta siitä ja sen korjauksesta.