Hei haloo,siellä vasta tuotantoa käynnistellään,lypsetty reilu puoli vuotta.Ei lähimainkaan edes täysi vielä.Ihan normaalia lainojen järjestelyä rakentamisen jälkeen,muita vain ei ruodita lehtien palstoilla,kun ei niitä kunnan takauksia.Mut tässä lainajärjestelyssä ei varmasti oikea syy ole pohjoisen tuen katto,koska v11 sieltä tuskin lähti yhtä miljoonaa litraa.Tsemppiä osakkaille joka tapauksessa,niinku Johara sano,iso kone saattaa startatessa vähä yskähtää.
niinpä, tuossa tuppasivat heti eu:n alussa yhteisemakkolan läjään... siinäkin muistellakseni oli vastaavia ongelmia ylösajovaiheessa. moni lupasi pikaista konkkaa, nauroivat ääneen... no hymy on hyytynyt, homma pyörii ja näky seinät viimevuonakin taas siirtyvän muuten siitä hyvä nasula ettei sotke peltomarkkinoita, ei yhtään omaa viljelyä, sen sijaan paikallisilla viljamiehillä ei ole markkinointimurheita...
Toivottavasti antavat vain rohkaisevaa viestiä ulospäin...Näitä on suunnitteilla jo useampia 2-4 vuoden sisällä löytyy jo useampi tämmönen yksikkö
Lainaus käyttäjältä: Joupir84 - 24.02.12 - klo:20:51Puuhapete jos ei skulaa niin reitin tekijässä vika. Siihen kehittyy yllättävän äkkiä kun tajuaa sen heikot kohdat ekoissa reiteissä. Varma laite se on. Ei meiän ainakaan ja sitä ei oo saanu lelyn huoltomietkään toimimaan.. Siis silloin kun vahingossa satut saamaan huoltomiehen. Varaosiakin siihen on palanut huru mycket ja aina toki palaa tuplamäärä kun arvonnassa aina osuu ensin viallinen osa. Kylme sit arvostetaan tota lely-laatua. Mutta lelyn näkemys asiasta on jotta kone on ok mutta me käytetään liikaa kuivikkeita. Voihan se olla niinkin, raappa ei varmaan aiheesta murehtis.
Puuhapete jos ei skulaa niin reitin tekijässä vika. Siihen kehittyy yllättävän äkkiä kun tajuaa sen heikot kohdat ekoissa reiteissä. Varma laite se on.