Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 09.01.12 - klo:10:46Lainaus käyttäjältä: realisti - 08.01.12 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: jariman - 08.01.12 - klo:10:44Jos oikein muistan, noissa ferkuissahan 4-veto menee pois päältä vauhdin noustessa yli 20 km /h, eli takaveto päällätäydessä siirtoajovauhdissa, ek- nokalla ja michelininrenkaat alla, mielenkiintoista ajettavaa näitähän pystyy huoltomies ohjelmoimaan, ton nopeusanturinosalta.ei muuten pidä paikkansa! 6400 ja 7400 sarjoissa saa nelivedon pysymään vauhdissakin päällä tuplaklikkauksella nelivedon napista. Tai sitten kun painaa sen päälle yli 20km/h vauhdissa. Entäs kun hidastat alle kahdenkympin ja kiihdytät uudelleen???5400 ainakin pysyy, jos sen on pistänyt kovemmassa vauhdissa päälle (siinä taitaa olla 14km/h se raja). Tuota "tuplaklikkausta ei taida olla 5400 ? vai enkö ole vaan havaannu? Tuo 14km/h on muuten liian alhaalla sillä pellollakin saattaa tipahtaa pois päältä ja voi tulla yllätyksiä
Lainaus käyttäjältä: realisti - 08.01.12 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: jariman - 08.01.12 - klo:10:44Jos oikein muistan, noissa ferkuissahan 4-veto menee pois päältä vauhdin noustessa yli 20 km /h, eli takaveto päällätäydessä siirtoajovauhdissa, ek- nokalla ja michelininrenkaat alla, mielenkiintoista ajettavaa näitähän pystyy huoltomies ohjelmoimaan, ton nopeusanturinosalta.ei muuten pidä paikkansa! 6400 ja 7400 sarjoissa saa nelivedon pysymään vauhdissakin päällä tuplaklikkauksella nelivedon napista. Tai sitten kun painaa sen päälle yli 20km/h vauhdissa. Entäs kun hidastat alle kahdenkympin ja kiihdytät uudelleen???
Lainaus käyttäjältä: jariman - 08.01.12 - klo:10:44Jos oikein muistan, noissa ferkuissahan 4-veto menee pois päältä vauhdin noustessa yli 20 km /h, eli takaveto päällätäydessä siirtoajovauhdissa, ek- nokalla ja michelininrenkaat alla, mielenkiintoista ajettavaa näitähän pystyy huoltomies ohjelmoimaan, ton nopeusanturinosalta.ei muuten pidä paikkansa! 6400 ja 7400 sarjoissa saa nelivedon pysymään vauhdissakin päällä tuplaklikkauksella nelivedon napista. Tai sitten kun painaa sen päälle yli 20km/h vauhdissa.
Jos oikein muistan, noissa ferkuissahan 4-veto menee pois päältä vauhdin noustessa yli 20 km /h, eli takaveto päällätäydessä siirtoajovauhdissa, ek- nokalla ja michelininrenkaat alla, mielenkiintoista ajettavaa näitähän pystyy huoltomies ohjelmoimaan, ton nopeusanturinosalta.
Lainaus käyttäjältä: lypsyukko - 09.01.12 - klo:10:57Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 09.01.12 - klo:10:46Lainaus käyttäjältä: realisti - 08.01.12 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: jariman - 08.01.12 - klo:10:44Jos oikein muistan, noissa ferkuissahan 4-veto menee pois päältä vauhdin noustessa yli 20 km /h, eli takaveto päällätäydessä siirtoajovauhdissa, ek- nokalla ja michelininrenkaat alla, mielenkiintoista ajettavaa näitähän pystyy huoltomies ohjelmoimaan, ton nopeusanturinosalta.ei muuten pidä paikkansa! 6400 ja 7400 sarjoissa saa nelivedon pysymään vauhdissakin päällä tuplaklikkauksella nelivedon napista. Tai sitten kun painaa sen päälle yli 20km/h vauhdissa. Entäs kun hidastat alle kahdenkympin ja kiihdytät uudelleen???5400 ainakin pysyy, jos sen on pistänyt kovemmassa vauhdissa päälle (siinä taitaa olla 14km/h se raja). Tuota "tuplaklikkausta ei taida olla 5400 ? vai enkö ole vaan havaannu? Tuo 14km/h on muuten liian alhaalla sillä pellollakin saattaa tipahtaa pois päältä ja voi tulla yllätyksiä Onpas muuten tosi typerä ominaisuus