Ei valu niin hirveitä tärskyjä tarvi kun sanoo naps Olin just kortin silloin ala-ikäisnä erikoisluvalla saanu nassikka, kun naapurin emäntä tuli väärääpuolta 99 saabilla vastaan ja 574 natikka lankes mahalleen saabin konepellille, kehto katkes ja pyörät karkas mahan alle. Saabbiin tuli konepeltiin pieni reikä, kun lokasuojan kulmatapin pää painoi Meni jokunen vuosi, kun emäntä käväisi 705sella vallulla kirkolla asioilla ja aurinko paisto senverran simmuun, että koivu eksyi etupyörän kans samalle linjalle kolmestakympistä, niin meni vallusta öljypohja halki ja poikki ja sige vääräksi, mutta siitä silloin pelätystä tankista ei tullu tippaakaan naftaa pihalle Mutta suurimman eron näissä tapauksissa opetti huolto. Natikkaan ooteltiin kolmeviikkoa konepeltiä englannista, Vallu katkes keskiviikko iltapäivänä, kone oli torstaina huollos pienitty ja perjantaina oli kaikki osat vieres, sigeen vaihdettiin vain kuori sisuskalut kävi vanhat.
Mitä tästä opimme?. Kannattaa ajaa Saabilla! Belaruksissahan etukehdot on(oli) niin vetelää tavaraa, että jos ajoi toisen renkaan kannon päälle, löivät tuulettimen siivet jäähdyttäjään.
Joo pelaruksen etupää on heikko.
Se tuulettimen kiinni käyminen johtuu muuten enemmän niistä "runkopalkkien"joustosta.Ne kiertyy aika helposti justiin jos liikevara keinussa käy vähiin.
Sen moottori on edestä vain kumityynyn varassa ja elää melkoisesti runkoon nähden.
Etuakseli meillä on meinannut lähteä omille teilleen siinä kun ne korvakkeet murtui siellä keskitapissa.
Hitsasin ne takaisin joskus 15v sitten.Tuo raktori on vahvistettu alueauran itsetehdyllä rungolla edestä taakse koko laite 10v sitten ja on kestänyt.
Kyllä raktorin poikki saa,saahan pyöräkuormaajan ja metsäkoneenkin poikki.Minusta Fentti on kyllä kaikkein vahvimmasta päästä.Noita Ahl....n isoja Fenttejä olen katsellut,niin on pojat ne väkevää tekoa.