Soitin soneran asiakaspalveluun laajakaista-asioissa ja vastaus oli tietysti se mitä oletin jo etukäteen . Parannusta saa yhä odotella.

Hieman koomiselta tuntui se että soittajaa ohjataan oikeaan lokeroon vanhan näppäilyn sijaan äänitunnistuksella tyyliin..
....mitä asia koskee laajakaista vai matkapuhelin ;.. laajakaistaa
ja tästä eteenpäin vastattuani tietokoneelle muutaman kerran huomasin että nyt mentiin metsään ja kone kysyi uudestaan ja vastasin paljon kovemmalla äänellä "laajakaista "johon sitten vastattiin .."selvä".

Luulenpa että virhe lähti siitä että lausuin asian aluksi kääteisessä sanajärjestyksessä.
Mutta se jäi mieleen että kun koneääni kyseli että olenko ostamassa liikkuvaa laajakaistaa ,niin kysymys tuli innostuneemmalla äänenpainolla.

ja sen oikaisun jälkeen selvä kovin virallisesti

No puhelu meni nopeasti perille mutta meni kuin menikin väärään paikkaan ja vastannut naishenkilö yhdisti sitten minut jonoon jossa tuntuikin olevan asiaa koska odottaminen kesti todella kauan.