Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Asiakaspalvelu  (Luettu 1463 kertaa)

ristoreipas

  • Vieras
Asiakaspalvelu
Soitin soneran asiakaspalveluun laajakaista-asioissa ja vastaus oli tietysti se mitä oletin jo etukäteen . Parannusta saa yhä odotella.  :( :(

Hieman koomiselta tuntui  se että soittajaa ohjataan oikeaan lokeroon vanhan näppäilyn sijaan äänitunnistuksella tyyliin..

 ....mitä asia koskee laajakaista vai matkapuhelin ;.. laajakaistaa
ja tästä eteenpäin vastattuani tietokoneelle muutaman kerran huomasin että nyt mentiin metsään ja kone kysyi uudestaan ja vastasin paljon kovemmalla äänellä "laajakaista "johon sitten  vastattiin .."selvä". ;D  Luulenpa että virhe lähti siitä että lausuin asian aluksi kääteisessä sanajärjestyksessä.

Mutta se jäi mieleen että kun koneääni kyseli  että olenko ostamassa liikkuvaa laajakaistaa  ,niin kysymys  tuli innostuneemmalla äänenpainolla. ;D ;D  ja sen oikaisun jälkeen selvä kovin virallisesti :D :D

No puhelu meni nopeasti perille mutta meni kuin menikin väärään paikkaan ja vastannut naishenkilö yhdisti sitten minut jonoon jossa tuntuikin olevan asiaa koska odottaminen kesti todella kauan.


Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71937
Vs: Asiakaspalvelu
soon noon ruottalainen ikuliikkuja!     aina artisti maksaa ja kyllä siellä on takana tirskuttu , varmaan käsi suun edessä, kun olet huutanna sitä luajakaestooo!         tietsikka vaan välkkynnä kuin helvetissä kun ei oikein saa selvää ja sitten toteaa kuin kummelissa ; selvä!                                 kone maksaa vain miljuunan mutta se poloinen koululainen vain 4,5 ekua viikko mutta ei silti kannata immeistä pitää puhelimen takana!   ihan kiva!

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelu
soon noon ruottalainen ikuliikkuja!     aina artisti maksaa ja kyllä siellä on takana tirskuttu , varmaan käsi suun edessä, kun olet huutanna sitä luajakaestooo!         tietsikka vaan välkkynnä kuin helvetissä kun ei oikein saa selvää ja sitten toteaa kuin kummelissa ; selvä!                                 kone maksaa vain miljuunan mutta se poloinen koululainen vain 4,5 ekua viikko mutta ei silti kannata immeistä pitää puhelimen takana!   ihan kiva!

No ihan tuntui siltä että nauhamiehen palvelumotiivi lopahti kun se arvas että olen penäämässä toistamiseen nopeampaa yhteyttä.  ;D

Mitä jos joku vanha mummeli alkaa huutaan halloota ja hyvää päivää vuorotellen kun ei ole  varma onko se nauhapoika kuuro vai muuten vaan omituinen ku ei vastaa kysymykseen suoraan :D :D