Samalla kun koneita kerran joutuu käydä kattomassa voisi ne nostaa kyytiin ja tuoda pois.
On pakko todeta tähän sen verran että kuten varmasti Baltian kulkijana tiedät ne poijat joskus (osa, ei kaikki jottei tuu yleistettyä) vähän erikoisia, tyhjä lavettipaikka ja uhkaus siirtyä seuraavaan revalin pihaan auttais varmaan melko rajusti hinnoittelupolitiikkaan!! 
Eiköhän tällä hetkellä ole isommillla liikkeillä veturia ja periä liisata, miksi laittaa omaksi kun lopullista tarvetta ei välttämättä tiedä, jää sullekkin enemmän pääomaa "joppaamiseen" ja se taas päätyy kaikkien ostajien eduksi vai mitä ajattelet?
Kyllä monella firmalla on ajatettu ja monelta tarjousta kysytty, mutta mikään ei oikein tuohon pelleilyyn näytä auttavan. Jos rahti (joskus harvoin) sattuu lähtemään oikeaan aikaan, ei hinta ainakaan ole mitä on so*****.
Olen itse opiskellut kuljetusalalle ja ollut siinä hommassa kuskinakin jonkinverran mukana joten tiedän kyllä alan problematiikan. Ainoat oman ostoa puoltavat asiat on:pidemmän leasingin hinnalla saa kohtuullisen oman, ja auto nykyisen tiedon mukaan olisi vuokrattavissa eräälle lähipiirissä toimivalle yrittäjälle joutoaikoina.
Uskoisin että omasta autosta olisi iloa eniten nimenomaan asiakkaille, sillä hinta olisi sitä mitä so***** ja tuote tulisi pääsääntöisesti perille kuten so*****. Ei se ainakaan hintaa nostava tekijä olisi, ja hyöty olisi sekin että samalla kun muutenkin käyn tuolla suunnalla koneet tulisi samalla pois