Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jontikka 6820  (Luettu 14915 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: jontikka 6820
ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle  ;D
Jaa? No se on sun mielipitees...  Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin...
tethering holes to their concave windings

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: jontikka 6820
kyl se resonointi johtu siit nostolaitteen nostatuksesta,siel varmaanki joku kara jumittaa,tänään ei resonoinu yhtään,ei ollu ees vetovarret kiinni viimesimpään 1000h,ni eihän tuota ole huomannu,paskakärri oli peräs kts 5kk,eikä se sillo äänähelly,täytyy käyttee huollos muutenki ni kahtokoot siellä.

Mulla oli tuota nostatusongelmaa jd.ssä. Huollossa vaihtoivat jonkin muovisen hammasrattaan joka säätä nostokorkeutta. Kynkistä kuulemma pääsee vesi sisään,meni ilmeisesti pesussa. Sitten vesi jäätyy pakkasella ja kun nostat nostolaitetta tämä hammasratas vaurioituu. Osat ja työ maksoi muutaman satasen,porasivat samalla reijän sinne pohjelle että vesi pääsee pois. Nyt viimeiset 4 vuotta pelannut nostolaitteet ongelmitta :)

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: jontikka 6820
Mistäköhän johtuu,outo resonanssi ääni tuntuu kuuluvan hytissä,oikeelta puoleelta,ei kuulosta miltään laakerilta,tms..,ääni on todella omituinen,kone vm -06,tunteja n 2500?,silminhavaittavia vikoja ei ole löytyny.


Pakoputken alasuojapelti, se olematon läpyskä. Resonoi tietyillä kierroksilla, hirveä jurina. Taivuttele vähän, auttaa ??

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: jontikka 6820
ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle  ;D
Jaa? No se on sun mielipitees...  Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin...
mutta kytkintä ei juuri tarvita niinkuin sen ikäisessä massikassa suunnanvaihdon yhteydessä  ;D  

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: jontikka 6820
ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle  ;D
Jaa? No se on sun mielipitees...  Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin...
mutta kytkintä ei juuri tarvita niinkuin sen ikäisessä massikassa suunnanvaihdon yhteydessä  ;D  

Ihan se ja sama. Mä käytän kytkintä mieluiten vain käynnistyksen yhteydes. Muuhun se on nykyään täysin tarpeeton.
tethering holes to their concave windings

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: jontikka 6820
ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle  ;D
Jaa? No se on sun mielipitees...  Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin...
mutta kytkintä ei juuri tarvita niinkuin sen ikäisessä massikassa suunnanvaihdon yhteydessä  ;D  

Ihan se ja sama. Mä käytän kytkintä mieluiten vain käynnistyksen yhteydes. Muuhun se on nykyään täysin tarpeeton.
http://www.youtube.com/watch?v=g-IzLU6iWO8 ensimmäisen puoliminuuttiia KJL piti kytkimen pohjas ;D ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: jontikka 6820
ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle  ;D
Jaa? No se on sun mielipitees...  Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin...
mutta kytkintä ei juuri tarvita niinkuin sen ikäisessä massikassa suunnanvaihdon yhteydessä  ;D  

Ihan se ja sama. Mä käytän kytkintä mieluiten vain käynnistyksen yhteydes. Muuhun se on nykyään täysin tarpeeton.
jonnikassa ei tarvitse kytkintä käynnistyksen yhteydessä  ;) ja portaattomassa ei tarvita edes kaasupoljinta  ;D

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: jontikka 6820
jonnikassa ei tarvitse kytkintä käynnistyksen yhteydessä  ;) ja portaattomassa ei tarvita edes kaasupoljinta  ;D

Ei tartte kuin muistaa istua penkillä ja kääntää avaimesta. :D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: jontikka 6820
ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle  ;D
Jaa? No se on sun mielipitees...  Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin...
mutta kytkintä ei juuri tarvita niinkuin sen ikäisessä massikassa suunnanvaihdon yhteydessä  ;D  

Ihan se ja sama. Mä käytän kytkintä mieluiten vain käynnistyksen yhteydes. Muuhun se on nykyään täysin tarpeeton.
jonnikassa ei tarvitse kytkintä käynnistyksen yhteydessä  ;) ja portaattomassa ei tarvita edes kaasupoljinta  ;D ja saa siten pysäköidä invapaikallekin

Aijaa? Mikä tossa on pointtina? Ainiin, tarkoitit automaattivaihteista autopoweria... Eihän Dyna-VT-kuskinkaan oo pakko kaasupolkimeen koskea... Täytyyhän sen käynnistysturvakytkimen jossain olla ja ziidees se ilmeisesti on siinä naksuloksutikus... Aina se jossain on.


Ei tartte kuin muistaa istua penkillä ja kääntää avaimesta. :D

Ai se turvakytkin on siinä penkis.
tethering holes to their concave windings

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: jontikka 6820
Ai se turvakytkin on siinä penkis.

Pitää se suunnanvaihdinkin olla P-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: jontikka 6820
Ai se turvakytkin on siinä penkis.

Pitää se suunnanvaihdinkin olla P-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.

***Jonnikoissa on kaikki perseestä.  ;D
Kui mää ain olen paras?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: jontikka 6820


Pitää se suunnanvaihdinkin olla P-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
tethering holes to their concave windings

Pete

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 141
Vs: jontikka 6820


Pitää se suunnanvaihdinkin olla P-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: jontikka 6820
Lainaus käyttäjältä: Lainaukset sotketaan, jos ei muuten niin tahallaan...link=topic=13434.msg197243#msg197243 date=1258651385


Pitää se suunnanvaihdinkin olla 69-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
;D
tethering holes to their concave windings