ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle
kyl se resonointi johtu siit nostolaitteen nostatuksesta,siel varmaanki joku kara jumittaa,tänään ei resonoinu yhtään,ei ollu ees vetovarret kiinni viimesimpään 1000h,ni eihän tuota ole huomannu,paskakärri oli peräs kts 5kk,eikä se sillo äänähelly,täytyy käyttee huollos muutenki ni kahtokoot siellä.
Mistäköhän johtuu,outo resonanssi ääni tuntuu kuuluvan hytissä,oikeelta puoleelta,ei kuulosta miltään laakerilta,tms..,ääni on todella omituinen,kone vm -06,tunteja n 2500?,silminhavaittavia vikoja ei ole löytyny.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 16.11.09 - klo:22:24ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle Jaa? No se on sun mielipitees... Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin...
Lainaus käyttäjältä: KJL - 16.11.09 - klo:22:58Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 16.11.09 - klo:22:24ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle Jaa? No se on sun mielipitees... Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin... mutta kytkintä ei juuri tarvita niinkuin sen ikäisessä massikassa suunnanvaihdon yhteydessä
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 17.11.09 - klo:21:54Lainaus käyttäjältä: KJL - 16.11.09 - klo:22:58Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 16.11.09 - klo:22:24ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle Jaa? No se on sun mielipitees... Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin... mutta kytkintä ei juuri tarvita niinkuin sen ikäisessä massikassa suunnanvaihdon yhteydessä Ihan se ja sama. Mä käytän kytkintä mieluiten vain käynnistyksen yhteydes. Muuhun se on nykyään täysin tarpeeton.
jonnikassa ei tarvitse kytkintä käynnistyksen yhteydessä ja portaattomassa ei tarvita edes kaasupoljinta
Lainaus käyttäjältä: KJL - 18.11.09 - klo:00:24Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 17.11.09 - klo:21:54Lainaus käyttäjältä: KJL - 16.11.09 - klo:22:58Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 16.11.09 - klo:22:24ikävää että se massikka jäi sinne vuoden 1986 tasolle Jaa? No se on sun mielipitees... Mun on paha sanoa mihin JD on jääny, kun en oo riittävän vanhoja jontikoita ajanu. Niitä ei ennen 2000 lukua oikeen tahtonu olla juuri mihinää. Yhdes 6910:s (vuosimalli ei tiedossa) oli ainakin kovin paljon kankeampi kytkinpoljin kuin meidän vanhas satakuusvitoses. Tiedä sitte mistä johtuu? Mitää järjellistä selitystä siihen ei voi olla, ku siinä ois pitäny olla se spermaclutch kytkin... mutta kytkintä ei juuri tarvita niinkuin sen ikäisessä massikassa suunnanvaihdon yhteydessä Ihan se ja sama. Mä käytän kytkintä mieluiten vain käynnistyksen yhteydes. Muuhun se on nykyään täysin tarpeeton. jonnikassa ei tarvitse kytkintä käynnistyksen yhteydessä ja portaattomassa ei tarvita edes kaasupoljinta ja saa siten pysäköidä invapaikallekin
Ei tartte kuin muistaa istua penkillä ja kääntää avaimesta.
Ai se turvakytkin on siinä penkis.
Lainaus käyttäjältä: KJL - 19.11.09 - klo:16:52Ai se turvakytkin on siinä penkis.Pitää se suunnanvaihdinkin olla P-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
Pitää se suunnanvaihdinkin olla P-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
Lainaus käyttäjältä: Jotain tuollaista mä ajattelinkin - 19.11.09 - klo:19:05Pitää se suunnanvaihdinkin olla P-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
Lainaus käyttäjältä: KJL - 19.11.09 - klo:19:15Lainaus käyttäjältä: Jotain tuollaista mä ajattelinkin - 19.11.09 - klo:19:05Pitää se suunnanvaihdinkin olla 69-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
Lainaus käyttäjältä: Jotain tuollaista mä ajattelinkin - 19.11.09 - klo:19:05Pitää se suunnanvaihdinkin olla 69-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.
Pitää se suunnanvaihdinkin olla 69-asennos käynnistettäes, mutta myös penkillä pitää olla painoa. Ei lähde junioriltakaan liikkeelle, vaikka suunnanvaihdinta käyttäisikin.