Edelläkäviä ajaa variolla... Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...
Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua 
Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa.
Meinaat että made in India startilla räväytetää laatu uudelle tasolle 
Hmm, ainakin tähänsaakka intialainen startti on toiminut yhtä hyvin ku nuo luukakset ja boshit. Marellin starttia moititaan voimattomaksi. Käynnistinmoottori on ollu rakenteeltaan muuttumaton viimesen 40 vuotta, ku päästihin eroon CAV.n -45 sarjan starteista, työntöankkuri startteja ny on ollu kuorma-auto käytössä myöhempäänkin. Sitä tosin pitäs tukustaa joka on keksiny tinata ne hiilet kenttäkäämien päähän.
Heh, kaskun ei venttiin oo pistetty varalle inertiastarttia. Sais mannin startata samalla tavalla ku aikoinaan esimerkiksi Maybachhin HL 230 P30 käynnistettiin.. Pelastaisi Ojalan päivän, jos käy nii surkkiast että Fentin akku on tyhjä.. Myös penikka olis varmasti kovassa kurssissa

Jos on pakkasta ja mannilla on pikkuusen pitkä vieteri käyntiinlähdössä -10 asteen tulipalopakkasilla...
http://www.youtube.com/watch?v=kGXe-gnjZ9o&feature=PlayList&p=1DD059DFF68FB84B&playnext=1&playnext_from=PL&index=11eka luulin että ojala starttaa venttiään, mutta eipäs ollukkaa..