Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huippu Vario myynnis !  (Luettu 10556 kertaa)

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Huippu Vario myynnis !
Edelläkäviä ajaa variolla...   Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...

Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua  ;D

Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa. 
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Huippu Vario myynnis !
Edelläkäviä ajaa variolla...   Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...

Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua  ;D

Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa. 

Meinaat että made in India startilla räväytetää laatu uudelle tasolle  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Huippu Vario myynnis !
Edelläkäviä ajaa variolla...   Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...

Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua  ;D

Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa. 

Tuleehan niihin tunteja kun niitä ei uskalla sammuttaa jos ne kerrankin lähtee kaikilla pytyillä käymään  ;D

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Huippu Vario myynnis !
Edelläkäviä ajaa variolla...   Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...

Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua  ;D

Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa.  

Meinaat että made in India startilla räväytetää laatu uudelle tasolle  :P

Hmm, ainakin tähänsaakka intialainen startti on toiminut yhtä hyvin ku nuo luukakset ja boshit. Marellin starttia moititaan voimattomaksi. Käynnistinmoottori on ollu rakenteeltaan muuttumaton viimesen 40 vuotta, ku päästihin eroon CAV.n -45 sarjan starteista, työntöankkuri startteja ny on ollu kuorma-auto käytössä myöhempäänkin. Sitä tosin pitäs tukustaa joka on keksiny tinata ne hiilet kenttäkäämien päähän.

Heh, kaskun ei venttiin oo pistetty varalle inertiastarttia.  Sais mannin startata samalla tavalla ku aikoinaan esimerkiksi Maybachhin HL 230 P30 käynnistettiin..  Pelastaisi Ojalan päivän, jos käy nii surkkiast että Fentin akku on tyhjä.. Myös penikka olis varmasti kovassa kurssissa :)  Jos on pakkasta ja mannilla on pikkuusen pitkä vieteri käyntiinlähdössä -10 asteen tulipalopakkasilla...  

http://www.youtube.com/watch?v=kGXe-gnjZ9o&feature=PlayList&p=1DD059DFF68FB84B&playnext=1&playnext_from=PL&index=11
eka luulin että ojala starttaa venttiään, mutta eipäs ollukkaa..

Viimeksi muokattu: 04.12.09 - klo:09:44 kirjoittanut ravenlord

Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)