Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe suunnitteleeko rydman vallankaaappausta  (Luettu 204 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa  :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa  :-\ :-\ :-\ :-\

Eihän Rydman ole sillai persu. Tää on vain Rydmannin ja Burran tapa pistää Orpo ruotuun. Kuin pitkään Kokoomus pysyy näyränä. Taitaa Burralla olla oppositio eessä. 😛😛😛

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa  :-\ :-\ :-\ :-\

Eihän Rydman ole sillai persu. Tää on vain Rydmannin ja Burran tapa pistää Orpo ruotuun. Kuin pitkään Kokoomus pysyy näyränä. Taitaa Burralla olla oppositio eessä. 😛😛😛
Lindtman ja Purra muodostavat vahvan kaksikon seuraavassa hallituksessa.🎅🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
höh.   eiks lintamanni ole sanonu ettei persuin kanssa...?    mutta oispa pätevä kolmikko tuo...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
höh.   eiks lintamanni ole sanonu ettei persuin kanssa...?    mutta oispa pätevä kolmikko tuo...
missä on keskikalja ja eikö sinne joku toinenkin radikaali touhukas tomppeli valittu johtoporukkaan.

rydmanni vie koko sakkia kuin eemelin litran mittaa  :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
juuu, kaverin kanssa just mietittiin miks ei rydman ole vara kun joku keskikalja  moisen pestin sai ja mitä onkaan saanu aikaan.....??  onks se ollu muussa kuin istassa esillä??

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi hallituksesa  :-\ :-\ :-\ :-\

Jepz, kaappaa vallan hänet pettäneeltä KaKo-puoluveelta...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi hallituksesa  :-\ :-\ :-\ :-\

Jepz, kaappaa vallan hänet pettäneeltä KaKo-puoluveelta...     8)

Ihan tais ite lähtee, kun Orpo nuhteli.
Persuihin kelepoo kaik lasten kutittelijat.