mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.06.26 - klo:04:58mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa Eihän Rydman ole sillai persu. Tää on vain Rydmannin ja Burran tapa pistää Orpo ruotuun. Kuin pitkään Kokoomus pysyy näyränä. Taitaa Burralla olla oppositio eessä. 😛😛😛
höh. eiks lintamanni ole sanonu ettei persuin kanssa...? mutta oispa pätevä kolmikko tuo...
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi hallituksesa
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.06.26 - klo:04:58mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi hallituksesa Jepz, kaappaa vallan hänet pettäneeltä KaKo-puoluveelta...