6260 ja 6270 ovat kuutosella, erona vain että 6270:ssä on turbo, 6265 nelosella. Ihan käypänen kone, hyväksi todettu vaihteisto(autopower pitää olla), ilman liiallista määrää sähköhilppeitä(vrt 6400srj) Taitaapi olla kone joka ei ihan ensimmäisten joukossa talosta lähde. Ei ole yhtään niitä paljon parjattuja keskon varaosia tar*****. Huollot kannattaa teettää osaajalla, tulee säädöt aikanaan tehtyä ja kalibroitua. Ei tuossa 6470:ssäkään mitään remontin tarvetta ole ollut, muuta kuin startti on rasvattu kaksi kertaa(pendix ruostuu), mutta kyllä se jostain syystä ennemmin vaihtoon lähtis jos olis tarve vaihtaa joku uudempaan (virhekoodeja tarjoilee, mutta koskaan ei ole muuta tarvinnut kuin kuitata pois, huollossa on ohjelmistopäivityksiä tehty ja saatu koko joukko uusia ominaisuuksia).
Voimaa tietysti aina sais olla enämpi, ja hydrauliikan tuottoa(riippuu hyden tyypistä, onko muuttuvatil. 110l vaiko vakio). Moni parjaa sitä hidasta nostolaitteen laskua ilman työkonetta, eipä nyt ole työt sen vuoksi jäänyt tekemättä että ei olis ehtinyt...
Vetokoukun nostotangot saattaa kerätä moskaa sinne neliöputken sisään, sitten jumittaa -puhdistus joskus auttaa asiaan...
Kaiken kaikkiaan huoleton on ainakin kohdallani ollut, enkä ole kyllä pahaa kuullut muualtakaan.