52 ollu mikään turbiinikone vaan bmw.n tähtimoottoreilla muistaakseni varustettu, onko sorkkis hokannu jotta se bmw.n logo tuleekin juuri pyärivästä ropellista, luultavasti et, bmw on sitten lyhenne baijerin moottori werstaasta...
Siihen, pystyykö lentokone nousemaan ilmaan, vaikuttaa lämpötilan lisäksi moni muukin asia.
Kiitotien pituus, kentän sijainti suhteessa merenpintaan, koneen, matkustajien, rahdin ja polttoaineen paino sekä konetyyppi ratkaisevat lopullisesti matkaan lähdön.
ja tuossahan oltiin jo turvallisesti ilmassa, sorkkis kun ei ole lentokoneiden tekniikasta perillä niin voin kertoa että esimerkiksi tuommonen taisteluhävittäjä kun ampasee lyhkääsellä kentällä ilmaaan niin sillon on kaikki pelissä mutta normaali taistelutoiminta sitten suoritetaan noin 67-72 % työntövoimilla, muuten jouduttais topata ylöspäin suuntautuvan jälkipolttimet päällä suoritetun jyrkemmän kaarroksen jälkeen jäähdyttelemään