Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Helle  (Luettu 2487 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Helle
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Helle
https://yle.fi/uutiset/3-9737321
Ja nyt jäi Sorkkiksenkin lomamatka sitten tekemättä..vaan jos Isuzulla, sitten rospuuttokelillä.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Helle
Mitenkähän sen "Dubain lentokenttä" sarjan lentokentän kautta lentää 83 000 000 ihmistä vuodessa, jos koneet ei pääse lentoon korkean kuumuuden takia. Siellähän on 40-50 astetta lämmintä melkein joka päivä

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26262
  • vastustan
Vs: Helle
52 ollu mikään turbiinikone vaan bmw.n tähtimoottoreilla muistaakseni varustettu, onko sorkkis hokannu jotta se bmw.n logo tuleekin juuri pyärivästä ropellista, luultavasti et, bmw on sitten lyhenne baijerin moottori werstaasta...

Siihen, pystyykö lentokone nousemaan ilmaan, vaikuttaa lämpötilan lisäksi moni muukin asia.

Kiitotien pituus, kentän sijainti suhteessa merenpintaan, koneen, matkustajien, rahdin ja polttoaineen paino sekä konetyyppi ratkaisevat lopullisesti matkaan lähdön.

ja tuossahan oltiin jo turvallisesti ilmassa, sorkkis kun ei ole lentokoneiden tekniikasta perillä niin voin kertoa että esimerkiksi tuommonen taisteluhävittäjä kun ampasee lyhkääsellä kentällä ilmaaan niin sillon on kaikki pelissä mutta normaali taistelutoiminta sitten suoritetaan noin 67-72 %  työntövoimilla, muuten jouduttais topata ylöspäin suuntautuvan jälkipolttimet päällä suoritetun  jyrkemmän kaarroksen jälkeen jäähdyttelemään ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Helle
52 ollu mikään turbiinikone vaan bmw.n tähtimoottoreilla muistaakseni varustettu, onko sorkkis hokannu jotta se bmw.n logo tuleekin juuri pyärivästä ropellista, luultavasti et, bmw on sitten lyhenne baijerin moottori werstaasta...

Siihen, pystyykö lentokone nousemaan ilmaan, vaikuttaa lämpötilan lisäksi moni muukin asia.

Kiitotien pituus, kentän sijainti suhteessa merenpintaan, koneen, matkustajien, rahdin ja polttoaineen paino sekä konetyyppi ratkaisevat lopullisesti matkaan lähdön.

ja tuossahan oltiin jo turvallisesti ilmassa, sorkkis kun ei ole lentokoneiden tekniikasta perillä niin voin kertoa että esimerkiksi tuommonen taisteluhävittäjä kun ampasee lyhkääsellä kentällä ilmaaan niin sillon on kaikki pelissä mutta normaali taistelutoiminta sitten suoritetaan noin 67-72 %  työntövoimilla, muuten jouduttais topata ylöspäin suuntautuvan jälkipolttimet päällä suoritetun  jyrkemmän kaarroksen jälkeen jäähdyttelemään ;) :D ;D 8)

Onko ohjaus pinta sitten jumiutunut ?

Kyseessä ei ollut taistelukone vaan matkustajakone .

Sääolosuhteet vaikuttaa lenkokoneiden turvallisuuteen .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66085
Vs: Helle
mahtavaa!   turvallisuus ekana, ei mitään kärsällisyydestä tahi nokallisuudesta.    kantturat tykkää.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Helle
52 ollu mikään turbiinikone vaan bmw.n tähtimoottoreilla muistaakseni varustettu, onko sorkkis hokannu jotta se bmw.n logo tuleekin juuri pyärivästä ropellista, luultavasti et, bmw on sitten lyhenne baijerin moottori werstaasta...

Siihen, pystyykö lentokone nousemaan ilmaan, vaikuttaa lämpötilan lisäksi moni muukin asia.

Kiitotien pituus, kentän sijainti suhteessa merenpintaan, koneen, matkustajien, rahdin ja polttoaineen paino sekä konetyyppi ratkaisevat lopullisesti matkaan lähdön.

ja tuossahan oltiin jo turvallisesti ilmassa, sorkkis kun ei ole lentokoneiden tekniikasta perillä niin voin kertoa että esimerkiksi tuommonen taisteluhävittäjä kun ampasee lyhkääsellä kentällä ilmaaan niin sillon on kaikki pelissä mutta normaali taistelutoiminta sitten suoritetaan noin 67-72 %  työntövoimilla, muuten jouduttais topata ylöspäin suuntautuvan jälkipolttimet päällä suoritetun  jyrkemmän kaarroksen jälkeen jäähdyttelemään ;) :D ;D 8)

 Sorkkis ei tuommosilla vajaan kolmen vartin tehoilla saa rouvaan minkäänlaista vaikutusta, aina pitää painaa täysillä...että tuommoset osateho hommat tuntemattomia...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.