Valtra onki urakoitsijoiden luottokone.
mukava työnnellä alueauraa, harja- tai perhoskonetta. Ajopiirturinkin saa tehdasasennettuna jos tarttee. ***Mitäs noilla tavallinen jauholakki tekee?
Lainaus käyttäjältä: N - 25.01.09 - klo:19:58Valtra onki urakoitsijoiden luottokone.Ilmankos kaikki persaukiset ajaa uudella valtulla. Ja kun osamaksueristä jäädään jälkeen , niin vaihdetaan uutta jotta saa uuden lyhennys ohjelman .
Huomatkaa myös että 0 % korolla..heh***Taas rahalla ostavaa kusetetaan!
Timpan tuleva kauran kasvatus laitehttp://www.valtra.fi/images/PERPESPEKTIIVI_DIRECT_FINAL.jpgViimeistään silloin kun mansikin teko alas ajetaan,,,,,,,,,,,,,,,,
kyllähän ajovoimanotto pitää vallussa olla moottoria ku ei siinä saada polvilleen neljällä VETÄVÄLLÄ pyörällä, toisin ku jd:ssä ja massikassa.tosipuheessa aikahan sen näyttää kestääkö nuo sen 20000h mikä isolta valmetilta vähintään ootetaan ajettakoon sitte missä vain
se on se markkinoiden paras tuleva traktori.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.01.09 - klo:18:47se on se markkinoiden paras tuleva traktori.Toi on kyllä hyvin sanottu suolahtelaisesta se on siis kaikenaikaa tulossa muttei valmistu koskaan = ikuinen proto.........
Lainaus käyttäjältä: Teroman - 25.01.09 - klo:18:50Timpan tuleva kauran kasvatus laitehttp://www.valtra.fi/images/PERPESPEKTIIVI_DIRECT_FINAL.jpgKuvassa kiinitin huomiota jarrulevyjen määrään.Taitaa valmetissa kerrankin olla "kunnon"hidastimetOli siellä tehtaalla etuakseleita rivissä, osassa oli etunapa pidempi kuin toisissa, ne sisälsi jarrut siellä navan sisällä... Ei kuulemma silti ole mitkään "metsän leimaajat"...
Timpan tuleva kauran kasvatus laitehttp://www.valtra.fi/images/PERPESPEKTIIVI_DIRECT_FINAL.jpgKuvassa kiinitin huomiota jarrulevyjen määrään.Taitaa valmetissa kerrankin olla "kunnon"hidastimet
Huomatkaa myös että 0 % korolla..heh