Kerrankin marttila oikealla asialla, suojelee kuluttajia harhaanjohtamiselta.
Varmasti samalla sovitaan normit, mitä on lähiruoka.
Onko se samassa maakunnassa tuotettua, vaiko pääkaupunkiseudulle satojen kilometrien takaa laahattua tundraruokaa ja aivan varmasi marttila huomioi, maidon pitkät laahausmatkat, sinne missä kuluttajatkin ovat.
Hiilijalanjälkimittari maidolle. Metsäraivot, kivien joukossa varmasti runsaasti lisäävät maidon hiilikuormaa.
Jos Lidl tarkoittikin Virosta tuodulla lähiruokana.
Pikkasen haisee taas ajojahdilta ja kuka muu sopisikaan mannekiiniksi kuin marttila.
Onhan osuuskauppa-aate kokenut kovan kolauksen halpuuttamisellaan. Nyt on profiilin noston paikka.
Vaikka lopputulos onkin, housuille kustaan ja Lidl ovi käy entistä taajempaa.