Sitten ollaan kusessa kun joku keksii että vaihtokoneessa pitää olla päästötodistus(ei koulun)
Meinaat että ne käytettäis kaikki VTT vakolassa testissä? Aika kallista lystiä.
Ei mene kauaa kun sinetit pitää löytyä tehtaan jäliltä ,eli viritetyt on sitten laittomia sulatto traktoreita ja hyvä niin.
Mihis se sinetti laitetaan nykykoneissa??
Ohjelmaan? Taitaa ohjelmasta näkyä koska on viime muutokset tehty. Veikkaan että jos esim. takuunalaista konetta tuodaan korjattavaksi niin tarkistetaan onko ohjelmaa roplattu. Taitaa menna kissa-ja-hiiri-leikiksi valmistajien ja ohjelmoijien välille, koitetaan viilata ohjelmaa niin ettei näy korjaamossa.
Mitenkäs sitten nää aikoinaan agrimarketin toimesta piristetyt Jonnit. niitähän myitiin joskus vuonna 2005 ja sen jälkeenkin myyjä kehotti piristämään takuuajan jälkeen. Toki ei näissä koneissa enää koske takuuta, mutta tuota SAS:n sulattoon vientiä. Saa kait sen moponkin virittää jos ei jää kiinni ja palauttaa vakioksi jos alkaa kylmäämään
Mun Valtralle kävi vähän noin , ehkä tilapäisesti