Äkkiseltään näyttää pirun käteviltä en tiedä miten sitten toimis täällä!?
Suomessa on eri siltasääntöpituuden eli suuren kokonaispainon saavuttamiseksi pitää olla tietty etäisyys ekasta viimeiseen akseliin. En tiedä noiden vaunujen mittoja ja mahdollisuuksia siltä osin.
Suurin hyöty noista on katkasematon kippausmahdollisuus alueilla missä liikaa liikennettä, tai puutetta kasetinvaihtoaluieista, sekä hallittavuus ahtaissa paikoissa. Ruotsissa noita liikkuu pääsääntöisesti kaupunkialeuiden ja lähistöjen maanrakennushommissa. Maanteillä ja muualla on kasetteja tai sitten noita pidennettyjä rekkoja, joita saa myös lastata eri tavalla kuin täällä.
Täällä kippausrekkaa haluttaneen sen takia että tilapäisiin urakoihin rekkaveturi on edullisempi hankkia ja sorarekkoja saatavilla mantereelta käytettyinä halvemmalla kuin lisäkasettiyhdistelmän hankinta. Painojen osalta uudet 76-tonni-säännöt suosivat nimenomaan pitkiä tandemvetoisia kasetteja, tai kippaavia kärryjä jos läääniä riittää.