Halvalla noita saa. Vaihteisto ihan hyvä, pakin kytkeytyminen hidas omasta mielestä. Hydrauliikka on tehokas toimiessaan, sähkölohkot CNH laatua. Hytti on melunen ja jousitukset ei ihan parasta vaimennusta vrt. muut merkit. Ohjaamon on suunnitellut 80-luvun insinööri, joten kytkimiä ja potikoita riittää.
Painava traktori, joten vaatinee sujuvaan kulkuun sen yli 200 hp. Jarrut huonot! Carraron jousituksessa tuhoton määrä nippoja ja etunapoihin suositellaan öljyt vaihettavaksi alle 500 h välillä.
Varaosapuoli onkin sitten täysin arpapeliä, entiseen laitettiin sen ajan euroopan varaston viimeinen hydr. vetolevy. Lisäksi sattu vaihteistonpään aksilantiivisteet korkkaamaan, osissa meni 2,5-3kk. (Oli sattumalta samalla pajalla TVT195, jossa sama vika. Omassa oli +10 000h, tuossa ~5000h)