No niin.
Nyt sitten NH TS135A vaihtu V T160:n.
Olen nyt pari päivää ajellut sekalaisia töitä tuolla T160:lla.
Plussaa verrattuna NH:hon.
+Tehoboxilla varustetussa Valtterissa tuntuis puhtia olevan(miattu kuulemma 180 tapista)
+ilmaetujousitus pehmeämpi kuin NHn sinänsä toimiva etujousitus
+HTn pikavaihdeautomatiikka jopa järkevämpi toiminnaltaan kuin NHn
+nopeampi ja vakaampi tiellä
+hydrauliikan säädöt aika monipuoliset
Miinusta
-suuri kääntösäde
-vetokoukun sijoitus,liian edessä
-nk.AitoTn hydrauliikan liitinten järjestys epälooginen(opittavissa)
-jotkin hydrauliikan vaihtotoiminnot vähän merkillisiä
-Continentalien rengasmelu(ei Vallun syy)
-keppivaihteet.....
-moottorin ääni ei kovin sivistynyt verrattuna NHn puhinaan
Nää kommentit osittain tulevat jo pidemmältä ajalta,eli kokemusta kertynyt esim.T190n käytöstä.
Katsotaan nyt kuinka Valtteri toimii,maantieajo päälajina.Suurimpia tekijöitä valinnassa oli kääntyvä istuin,ajovoimanotto ja yksilötasolla etukuormaaja.
Merkki ei vaihtunut NH:sta pois ongelmien takia,hommat vaan muuttuvat...