Ei tarvi purkaa mitään ylimääräistä. Vain kaksi pulttia ja koko laakeripukki on käsissä. Poistamalla hammasrattaan takaa laakerin seegerirenkaan tulee koko akseli laakereineen ulos putkesta. Nyt on siis akseli jonka toisessa päässä on booritappi ja toisessa päässä hammasratas, välillä kaksi laakeria. MUTTA KUN EI TIEDÄ MITEN LAAKERIT VAIHDETAAN, MISTÄ AKSELI PURETAAN?


Selvästi erimoinen vekotin mitä olen purkanut. Mutta jos nyt vähän ajatellaan asiaa niin toiseen päähän se purkautuu, tai molempiin. Veikkaan kuitenkin edelleen sitä hammasrattaan päätä. Se on jollakin kiinni. Pysyn edelleen kannassani ja veikkaan että on kierteellä.
Ja HUOM kun on ensin yrittänyt helvetillisen lämmittämisen jälkeen avata ja todennut että ei aukea millään perkeleen keinolla, niin silloin yleensä ongelma ratkeaa kun vääntää toiseen suuntaan. Noissa voi olla vastakierteitäkin. Fiksu purkaja tosin selvittää tuon ongelman kun vähän miettii voiman välitystä ja pyörimissuuntaa. Enkä tässä epäile fiksuuttasi.
Laita viestiä kun saat auki. Oppia ikä kaikki.