Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pettikö nato-maat amerikan persun  (Luettu 34 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
pettikö nato-maat amerikan persun
ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi :-\ :-\ :-\

https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: pettikö nato-maat amerikan persun
ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi :-\ :-\ :-\

https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
Trump: ”Meidät jätettiin pulaan. Tuhosimme Iranin käytännössä hyökkäyksen ensimmäisen viikon aikana, emmekä tarvinneet apua, mutta olisi ollut kiva, jos joku olisi sanonut, että haluaa auttaa”,

Mitä ihmettä Trump taas länkytti? Ei tarvinnut apua, mutta jätettiin pulaan, koska ei sanottu, että halutaan auttaa?

Ukko pitäisi taluttaa jo vanhainkotiin.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: pettikö nato-maat amerikan persun
ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi :-\ :-\ :-\

https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
Trump: ”Meidät jätettiin pulaan. Tuhosimme Iranin käytännössä hyökkäyksen ensimmäisen viikon aikana, emmekä tarvinneet apua, mutta olisi ollut kiva, jos joku olisi sanonut, että haluaa auttaa”,

Mitä ihmettä Trump taas länkytti? Ei tarvinnut apua, mutta jätettiin pulaan, koska ei sanottu, että halutaan auttaa?

Ukko pitäisi taluttaa jo vanhainkotiin.
mistähän löytyisi trumpin sukupuu, tiedä vaekka olsi savolaesia juuria :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9146
Vs: pettikö nato-maat amerikan persun
Ei tunnu ymmärtävän, että NATO on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto. No pitää etsiä syyllistä omille hölmöilyille.
Mystinen kesälaatumies

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: pettikö nato-maat amerikan persun
Grönlannin valtuussakin nato taas varmaasti pettää :'( :'( :'( :'(

Sekin kysymys nousemassa taas pinnalle :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...