ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.06.26 - klo:20:10ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.htmlTrump: ”Meidät jätettiin pulaan. Tuhosimme Iranin käytännössä hyökkäyksen ensimmäisen viikon aikana, emmekä tarvinneet apua, mutta olisi ollut kiva, jos joku olisi sanonut, että haluaa auttaa”,Mitä ihmettä Trump taas länkytti? Ei tarvinnut apua, mutta jätettiin pulaan, koska ei sanottu, että halutaan auttaa?Ukko pitäisi taluttaa jo vanhainkotiin.